Nom per l'esquadró A10...

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Ens cal posar un nom per l'esquadró, alguna idea?

Jo proposo Verros, Senglars...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
A mi això de porquets em sona una mica "osos amorosos" ç:D
El pròxim grup de Falcon li direm pardalets ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Com que ningú diu res més ens diem Senglars i llestos.

El lema: A cada porc li arriba el seu Sant Martí ç:D

Algún voluntari per fer un escut? :roll:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#14
El porc volador es genial. Jo el posaria mirant cap a la dreta.

L'espasa i els llamps no m'agraden, no se si tenen algun significat. Enlloc d'això hi posaria alguna cosa que faci referència a cavallers del cel.

Bona feina jefe. :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
madelf said:
Em sobra la fària (coses de no ser fumador) tanmateix és genial!!! Per cert, tenen significat cada element?
No es una faria es el canó de l'A10 i el fum que deixa anar quan ha disparat, ja ens fem vells Madelf, revisat la graduació ç:D

No el simbols no tenen cap significat, però el dibuix quedava molt sol, per això li he ficat, es cosa habitual, però li puc posar altres coses. Per cert aquest dibuix es baixat d'internet, si cap de la comunitat se li dona be el dibuix, ni que sigui una mica, que faci un i el posem. Però no el feu complex que l'he de passar a vector després.

P.D: Escolliu fons groc o negre?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#18
A mi el "boli" aquest que has posat no m'agrada :çnopas: , i prefereixo el fons negre amb la orla groga.

Per imatges addicionals, potser posar les quatre barres i la creu blanca que tenim a l'escut de la comunitat dels cavallers, seria una forma de vincular el grup a la comunitat, que a fi i a comtes, és d'on som.

Com fer-ho t'ho deixo a tu artista :çsi:

És una idea només.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#20
Viper said:
Es una bomba MK-82, no cap boli ç;) Al nostre escut no tenim cap creu blanca, d'on has tret això?
Deu referir-se a l'estrella blanca. Anem malament de vista aqui! ç:D

I si li poses el fons negre, l'orla groga i de fons les 4 barres i l'estrella pero enlloc de com les tenim el seu simetric. No se si m'explico..