No vull volar sol!!!

5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#1
Perdoneu però m'agradaria poder participar en algun dels simuladors que feu anar, tot i que m'he allistat a l'A-10, sembla que no té massa èxit en aquesta comunitat. No se si comprar-me l'IL 2 però tampoc se a quina de les moltes versions que hi ha, voleu.
No tinc experiència en multijugador però si en solitari, si us plau, feu-me alguna recomanació, tot i que la meva prioritat són els avions a reacció, encara que em puc adaptar, tot sigui per poder participar en alguna activitat.
Gràcies
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
kiwiknight said:
Perdoneu però m'agradaria poder participar en algun dels simuladors que feu anar, tot i que m'he allistat a l'A-10, sembla que no té massa èxit en aquesta comunitat. No se si comprar-me l'IL 2 però tampoc se a quina de les moltes versions que hi ha, voleu.
No tinc experiència en multijugador però si en solitari, si us plau, feu-me alguna recomanació, tot i que la meva prioritat són els avions a reacció, encara que em puc adaptar, tot sigui per poder participar en alguna activitat.
Gràcies

Kiwi, aqui al que mes volem es al IL2. necessites el joc IL-2 Sturmovik 1946

creu-me, enganxa molt!

per mes informació, ves al forum del IL-2 i mira't les diferents seccions.

Et suggereixo començar per aquest post

viewtopic.php?f=49&t=433
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Hola company, entra al TS i aclarirem qualsevol dubte que tinguis, normalment hi solem estar a partir de les 22:00h.

El sim més utilitzat com ja t'han dit és el IL2 1946, però alguns de nosaltres tenim més, com l'A-10, el Black Shark i un llarg etc..., per volar en grup no has de patir, però pensa que ara venen festes i l'activitat "normal" es pot veure afectada, però el millor que pots fer és entrar al TS i si estas sol al TS algú hi acavarà entrant, el deixas connectat i ves fent, mirat els foros dels diferents sims per veure que necessites per poder-los volar (updates, etc..)

Ens veiem aviat pels cels virtuals company, no desesperis, no estas sol :çseny:

Buran
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#7
Doncs dit està el que ja s'ha dit.

L'IL-2 és el que més corre per aquí. Jo en el seu moment em vaig apuntar pel RoF, però vaig acabar amb l'IL-2... i ben content. El company Kronus es "curra" una academia de luxe, i a volar, que són dos dies. En tot cas, en els fils d'aquest simulador trobaràs tot el necessari per a començar l'aventura i, si necessites quelcom més, doncs al TS també podràs trobar ajuda.

Salut!!
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#8
Bé doncs intentaré aconseguir-lo tan aviat com pugui, en pic el tingui us ho faré saber per poder començar l'nstrucció, a l'IL-2 hi tinc experiència, crec que vaig jugar als 2 primers, però d'això fa una pila de temps.
Bona entrada d'any a tothom!!!
 
5 Desembre 2011
80
0
0
41
Lleida
#9
Bones de nou,

a veure si aviat, em poso al dia, m´he donat compte que em falten els pedals per a poder volar d´una manera digna i més amb la dificultat maxima de control, tot i que a l´última refrega que em vaig unir, en vaig abatre 3. Estic indecís entre els 2 models de pedals que he vist a pixmania de saitek, algú me´n recomana algun en específic o alguna altra marca? (ho sento pero aquesta merda de telefon no posa accents oberts)

Moltes gracies i salut!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Si pugués et recomanaria algun model però es que vaig amb els pedals del G940 i no n'he probat d'altres...
Bona sort! :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
els pedals saitek estan be. Jo els tinc i no hi han problemes. Robustos, firms. plataformes amples. Eix de frens, etc... Crec que es un dels pocs productes Saitek que l'han encertat.