Musica per a compartir (que esteu escoltant?)

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Doncs res, que em proposo compartir amb vosaltres de tant en tant allo que estic escoltant mentre estic per aqui barrinant ç;) ...i us proposo que feu el mateix, i així compartim grups i gustos que postser no coneixem, que sé que estem en un fórum de simulació....peró no em negareu com queda una bona cançó en un bon dogfight o en qualsevol video d´Arma :çvic:

Doncs apa, aqui una de Danko Jones, un grup canadenc que ultimament no paro d´escoltar:

Salut i música!!! :çseny:

[vimeo]15548180[/vimeo]
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#2
Doncs mira, jo qué començo a ser un avi en això de la música estic rescatant-me antics èxits de quan començava a ensumar això de la música.
Això és del 87 (1987 pels que a lo millor no esteu massa acostumats a això de veure un 19 al davant)

[youtube]ejorQVy3m8E[/youtube]

I aquesta, molt més recent, però amb un aire força "Love and Peace" que és la que fa que molts cops no senti en Viper per la radio (vaja, la q escolto molts cops mentre simulem caminar els dilluns)

[youtube]_7nD1T7mjp8[/youtube]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#4
1987!!! tela....i sembla que era ahir....doncs aquesta de 1990, a un servidor aquesta gent el van marcar, si, jo també tinc una edat.... :çcerv:

[youtube]nxcJW6bs5os[/youtube]

PD: si seguim fent retrospectiva tan enrera acabarem posant un video de Parchís ç;)
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
Diplock said:
Collons quina canya que porteu tots ç:D Jo no poso res que em direu que sóc gay xDD
Que va Diplock!!! :çnopas: Si alguna cosa te la música, és que sigui de l´estil que sigui, és universal, en certa manera i salvant totes les distàncies, és com la literatura, si t´agrada llegir pot agradar-te la novel.la negra, assaig, ciencia ficció...doncs amb la musica igual, almenys desde el meu punt de vista :çcerv:
Com a exemple de la diversitat de gustos i d´estils, em venen a la ment 3 cançons cada una millor que l´altrà, totes tres, lentes i tristes peró cada una d´elles amb una força brutal i que transmeten molt.

La primera evidencia que tinc una edat, i el senyor Mark Knofler també... :çulle:
[youtube]vBadAVsdixk[/youtube]
Aquesta, no es pot explicar...s´ha descoltar... :çsi:
[youtube]n-mq0uJ7rlM[/youtube]
SADE...una canço preciosa... ç;)
[youtube]C8QJmI_V3j4[/youtube]
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#8
Té, no t'espantis

[youtube]kTHNpusq654[/youtube]

Això també m'agrada.... però no ho diguis a ningú que queda molt gay....

[youtube]tAp9BKosZXs[/youtube]

I això també........ però per la lletra i el video..... :çamor: :çamor: :çamor:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#9
Gràcies frodo, aquí pots veure un vídeo meu on surto fa pocs dies, vaig ser molt afortunat :çrubl:

[youtube]http://youtu.be/uTcPdjpdNKw[/youtube]