Multipantalla DCS World

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys, trestejant per internet he trobat aquest manual que explica molt bé com fer-ho per tenir els instruments del DCS en un altre monitor:

http://www.mediafire.com/view/?9ii12l1td4ydl8p

Per als que no tinguin un monitor de sobres, però si un pc de sobres, un portatil, (jo tin un miniportatil Asus eeepc 720), ja els pots fer servir com a pantalla auxiliar, el programa en questió és diu MaxiVista , jo he baixat la demo: http://www.maxivista.com/ ja que és de pago.

I aquesta tarda fent unes probes ha sortit això:

Amb el Ka-50







i amb l'A-10C





Amb el Su25T no psurt, segurament hagi de retocar un altre arxiu diferent, pero per L'A10 i el Ka 50 és el mateix.

En quant tingui una estomneta us explico com ho he fet tot.

Fins després.

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
No és dificl, però s'ha d'anar amb compte.

Primer, si feu servir dos monitors conectats al mateix PC aneu directament a modificar els arxius del DCS World.

Segon, si feu servir un altre PC com a pantalla, com jo he fet, necesiteu aquest programa, Maxivista http://www.maxivista.com/, jo he baixat la demo per a fer proves, un cop baixat tindreu un rar amb dos executables, un pel PC principal i un altre per al Pc secundari (que és el que farà de monitor auxiliar), un cop instal·lats en cada pc i despres dels reinicis necessaris, que ho són, es conectaran els dos pc, ja sigui per cable o wifi, això si, o doneu permissos al tallafoc o els desconecteu com ho he fet, s'han sincronitzat a la primera.

Despres, per a modificar els arxius NO FER SEVIR EL NOTEPAD DE WINDOWS, baixeu-vos aquest, el Notepad++ http://notepad-plus-plus.org/download/v6.2.html, no se per que, però ho vaig veure en varis post que era millor,i que el de windows dona errors, ja se sap, windows ...

Baixeu-vos aquesta guia: http://www.mediafire.com/view/?9ii12l1td4ydl8p , està molt ben explicat

L'arxiu del DCS esta es: C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Config\MonitorSetup ---- en el meu cas i és: LMFCD+Camera+RMFCD.lua

ATENCIÓ: Feu copies de seguretat avans de modificar res, per si les mosques, apart, JO NO EM FAIG RESPONSABLE del que feu al vostre pc, prou problemes tinc formatejant varis cops l'any el meu pc ç;)

El meu cas, tinc el monitor principal amb una resolució 1280x1024 i el petitet i secundari de 1024x600

Al meu arxiu a quedat aixi:

---------------------------------------------------------------

_ = function(p) return p; end;
name = _('MFCD');
Description = 'Left MFCD on the left monitor,Right MFCD on the right and camera on the center'
Viewports =
{
Center =
{
x = 0; -------- he esborrat tot, i he marcat on comença la pantalla per les coordenades x
y = 0; -------- he esborrat tot, i he marcat on comença la pantalla per les coordenades y
width = 1280; --------- la resolució de la meva pantalla principal
height = 1024; --------- la resolució de la meva pantalla principal
viewDx = 0; --------- fent proves aquest valor era el millor
viewDy = 0; --------- fent proves aquest valor era el millor
aspect = 1.25; ---------- Important, per eviat deformacions a la pantalla principal, dividir la vostra resolució 1280 / 1024
}
}

LEFT_MFCD =
{
x = 1280; -------- el punt on vull que comenci el MFCD esquerra en el segon monitor coordenades x
y = 0; ----------- el punt on vull que comenci el MFCD esquerra en el segon monitor coordenades y
width = 512; ------------ amplada que vull que tingui el MFCD ( al tenir una pantalla petita l'he dividit en dos 1024/2 =512
height = 512; ------------ alçada que vull que tingui el MFCD (la mateixa que l'alçada, en el meu cas )
}

RIGHT_MFCD =
{
x = 1792; -------el punt on vull que comenci el MFCD dret en el segon monitor coordenades x (1280 + 512 = 1792)
y = 0; ----------- el punt on vull que comenci el MFCD esquerra en el segon monitor coordenades y
width = 512; ------------ amplada que vull que tingui el MFCD ( al tenir una pantalla petita l'he dividit en dos 1024/2 =512
height = 512; ------------ alçada que vull que tingui el MFCD (la mateixa que l'alçada, en el meu cas )
}

UIMainView = Viewports.Center

------------------------------------------------------------

També haureu de variar la configuració de pantalla, desmarcar el Fullscreen, a les opciosn del joc, modificar la resolució de pantalla, ahureu de sumar les dos pantallas, i a l'apartat Monitors, posar el que diu MFCD.

Sobretot, feu copies de seguretat dels arxius ORIGINALS, i llegiu el Manual, està més ben explicat del que jo he fet.

Estic investigant per a poder fer-ho també amb el SU25T.

Espero que ajudi una mica més, aniré actualitzan el post.

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
En la recerca de programes gratuits n'he trobat un que fa el mateix que el Maxivista, i si, és de franc, es diu ZoneScreen http://www.zoneos.com/zonescreen.htm .

Jo només he baixat la versió: Windows XP, Vista, 7 x64 1.1.13.0 MSI 479 KB.

La configuració de l'arxiu del DCSW que està en en meu cas en la ruta: C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Config\MonitorSetup ---- en el meu cas i és: LMFCD+Camera+RMFCD.lua continua sent la mateixa.

Un cop instal·lat el programa, amb la tecla WIN (esquerra) + P us surt un menú de pantalla, seleccioneu EXTENDER i al programa Zonescreen on feu de server seleciconeu Display2 i despres li cliqueu a Run, i llestos, igual que el maxivista.

Ara estic retocant i fent probes.

Més endevat més fotos.

Buran
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Viper said:
Genial :çsi: , per cert, que amagues en els quadres negres de les fotos? :çulle:
Jo m'he preguntat el mateix...

Tornant al tema, has notat caiguda de rendiment? Jo això ho vaig fer en el BS1 i es notava una mica... no se si pel DCS serà el mateix. Això si, els contactes es veien tots a la perfecció.
Un altre problema que hi havia en el BS1 és que no es podien fer servir les ulleres nocturnes.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
rush said:
Tornant al tema, has notat caiguda de rendiment? Jo això ho vaig fer en el BS1 i es notava una mica... no se si pel DCS serà el mateix. Això si, els contactes es veien tots a la perfecció.
Un altre problema que hi havia en el BS1 és que no es podien fer servir les ulleres nocturnes.
Amb el Maxivista no vaig notar perdua de cap tipus en canvi amb el Zonescreen noto un lag una mica sever en la segona pantalla on tinc els MDF, suficient per a no poder volar amb comoditat, però, estic segur que es cosa de l'equip, ja que és un Asus amb W7 64 pro i ja va lent d'entrada, de serie tenia un W7Home de 32 que vaig canviar. Segurament el formati hi hi possi un XP que tinc i faci mes probes.

Lo de fer servir les ulleres ni idea, no ho he probat, ho miraré.

Per cert, ja que crea espectació el tema dels quadres negres de les fotos us dire que és ..... ç:x millor us deixo amb les ganes, sereu tafaneres .... ç:D ç:D

Buran
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Afegir que amb les instruccions del mestre Buran m'ha resultat facilíssim configurar el multimonitor.

Jo tinc una pantalla de 1680x1050 i la secundària de 1280x1024. En el meu cas l'arxiu de configuració queda així:

Codi:
_  = function(p) return p; end;
name = _('MFCD');
Description = 'Left MFCD on the left monitor,Right MFCD on the right and camera on the center'
Viewports =
{
     Center =
     {
          x = 0;
          y = 0;
          width = 1680;
          height = 1050;
          viewDx = 0;
          viewDy = 0;
          aspect = 1.6;
     }
}

LEFT_MFCD =
{
     x = 1680;
     y = 192;
     width = 640;
     height = 640;
}

RIGHT_MFCD =
{
     x = 2320;
     y = 192;
     width = 640;
     height = 640;
}

UIMainView = Viewports.Center
És important canviar també les altres opcions al joc: la resolucio de pantalla a la que sigui la suma dels nostres monitors, posar que el joc funcioni en windowed mode i triar l'arxiu de configuració que hem editat.