Missió MP conjunta?

#1
Hola gent,
avuí cercant material per divendres he trobat una missió molt interessant que inclouria A10c, Hueys y Ka50. Per desgràcia és necessiten uns petits mínims d'assistència i efectivitat per realitzar-la.

OPERACIÓ REQUIEM


Els Hueys no hi ha problema, en calen dos mínim i de segur que els cobrim.

De Ka50 en cal mínim un, que el podria agafar jo mateix (suposo que soc el que el tinc més fresc de tots vosaltres, ja que de tant en tant el volo).

De A10c també en cal un com a mínim, i aquí és on demano a la gent que el vola si té ganes de fer la missió conjuntament, sempre tenint en compte que cal un mínim de competència pilotant aquest aparell (per activar tema triggers, donar suport si cal a la resta de grups, etc).

La proposta queda feta, a veure si algú s'hi apunta :çruc: Si us hi animeu tan sols caldrà concretar dia i a passar-ho bé!



 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#11
Bones, estic mirant-me la missió en qüestió i no aconsegueixo armar l'A10 per molt que ho intento...el grup de terra em confirma amb un "copy" i inclus amb "rearming complete" alguna vegada pero no apareix ni una trista bomba a les "barquillas" de l'A10...algú em pot dir si es error de la missió o meu? Jo intento mirar-ho amb l'editor pero estic molt verd i hi entenc molt poc..[emoji22]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#13
Ok...jo m'ho "guisu" jo m'ho "comu" xD a mida que vaig postejant vaig aprenent xD amb l'editor m'he posat "armas ilimitadas" a l'aeroport de sortida "Beslan" i s'ha acabat el problema...suposo que la missió original deu estar editada perque hi hagi una limitació en l'armament i així augmentar la dificultat no?