MiG21 Primeres Impressions

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Doncs avui ja he pogut provar aquesta bestia parda en condicions, la veritat és que serà un avió que gaudiré molt, realment és un coet amb ales. :çamor:

He notat una baixada del rendiment, però res catastròfic en el meu cas, ja que ho noto en tots els mòduls del DCS ç?|

He de volar-lo més i ajustar alguns eixos, doncs he notat que és molt sensible al moviment del meu joy (saitek x52pro) i m'ha donat algun ensurt que altre ç:D

Al portar-lo als límits es nota que necessita girs molt amplis a alta velocitat, i dic amplis, i depèn de com, segueix en la seva trajectòria encara que belluguis la palanca (com si no existís la gravetat i continues en la mateixa direcció), dura poc, però fa pensar ç;) .

A ran de terra i a màxima velocitat, un petit gest en el pitjor moment, i lo comentat abans i us asseguro que riureu una estona llarga, el que trigui en recarregar la missió ç:D

M'ho he passat pipa, li continuaré donat voltes i veient com funciona, haig de llegir-me un manual en anglès :çboix: .

Algunes instantànies del moment.













:çsalut:
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#5
madelf said:
Uf, m'estic trobant coses molt bàsiques que no em piten... espero que mirant el manual s'arregli. Per exemple, mapejo la tecla de Gear Up però tot i que veig que la palanqueta puji i baixa el tren d'aterratge no respon.... hauré de mirar el manual a veure si faig quelcom malamanet...
Igual que jo, quin mal de cap... jejeje.

Al costat de la palanca del tren (a l'esquerra, nº43 al manual) té un altre fiador per al tren amunt.
La justificació segons el manual és que es tracta d'un tren preparat per operar en condicions extremes, especialment neu. Així que d'entrada tenim 3 posicions, com els BF 109, baix, neutre i amunt. Si arranquem des de pista està en baix. Quan enlairem, hem de soltar el fiador del tren i pujar-lo. Un cop amunt, per evitar que segueixi treballant el motor del tren, passar-lo a neutre. Si no fem això, el manual ens amenaça que no podrem baixar el tren en la maniobra d'aterratge si es consumeix tot l'aire comprimit.....
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#10
Com que m´estic tornant lelo per mapejar el warthog amb el Mig-21, he estat buscant si trobava algun perfil fet que m´ajudès a començar i he trobat això, http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=129553&page=2 un perfil fet amb el T.A.R.G.E.T (el primer que utilitzo amb aquet programa) que almenys m´ajudarà a començar... :çnado:
No sé quants de vosaltres teniu el Hotas Warthog o si tenint-lo us fa falta aixó però per si a algú li pogués ser d´utilitat aqui ho deixo. :çseny:

Ah! tot i utilitzar el perfil aquest, de moment el que estic aconseguint és anar a buscar floretes... :çrubl:
 

Attachments

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#11
Jo tinc com a norma emprar al màxim la cabina clicable i intento reproduir-me els controls de joy al joy i els del gas al gas (excepte casos especials). I procuro fer-ho tot directament al sim (que al DCS no dona massa problemes) Per tant, en DCS no uso el TARGET.