Mi-8MTV2: Pilots Down (18/04/14 22:00h)

#1
Dos Mi-28 han estat atacats i abatuts a l'altre costat de la frontera turca mentre perseguien un contacte sospitós. Creiem que els rebels han establert campaments prop de la frontera des de on llencen atacs a territori Georgià.

És imperatiu rescatar la tripulació, que ha aconseguit sortir viva de l'accident. Els pilots, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.



Briefing
La tripulació dels dos Mi-28N, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.

També ens hem assabentat que forces turques rastregen la zona i és molt possible que ja hagin localitzat els helicòpters abatuts i estiguin cercant supervivents.

Tanmateix no s'ha produït resposta diplomàtica per part dels turcs, cosa que ens fa pensar que volen capturar els nostres pilots i mantenir l'afer a l'ombra.

Necessitem reacció ràpida per a trobar i rescatar els nostres camarades!!!

La seva tasca és dirigir-se cap a la zona de l'accident (prop de l'elèctrica Gómez) i cercar els transpondedors de la tripulació. Un cop rescatats traslladar-los al FARP avançat Vetka que tenim dins de territori turc.

No obrin foc sobre les tropes turques que trobin en la zona a menys que sigui per assegurar la seva supervivència.

1.- Pla de vol:
WP1: Pic de l'àguila - 172º a 15,6 Km
WP2: Elèctrica Gómez - 145º a 13,7 Km

2.- Cerca de pilots abatuts:
Transpondedor Hawk 1: 25.675 MHz FM
Transpondedor Hawk 2: 35.654 MHz FM

3.- Portar pilots abatuts a FARP avançat:
Farp Vetka: ADF - 121.500 MHz AM i Torre Control - 127.500 MHz AM



Climatologia
Vents:
a 10m : 12m/s
a 2000m: 18 m/s
turbulències de 32 m/s *0,1

Núvols:
Base 800m i Alçada 100m
Boira baixa (D.O: Plana de Vic)

Precipitacions:
Altes - Tempesta elèctrica

Data i hora de sortida:
1 de Juny a les 6:00

Temperatura:
21º C

Armament
GUV yakB GSHP x 2 (metralladores)
Coets S-8KOM x2

Pilots
Hip 1: Josep
Hip 2: MadElf
Hip 3: NoCardis
Hip 4: Buran (inicia a pista, no m'hi caben més de 3 a parking !!!! :çboix: )

P.D.: Recordatoris d'ús de radio-navegació amb R-828 i ARK-UD en imatges 2, 3 i 4 del briefing.
 
#2
Vinga nens, ja he arreglat l'script de recollida de tropes i els cops que he provat les radio-navegacions han funcionat sempre. El FARP està més prop del que voldria, però que hi farem, tampoc he pogut afegir radios al portavions per a fer una recollida... llàstima!

Però continua sent una missió interessant, si tot rutlla, amb navegació Doppler, ARK-UD i R-828!!! Repasseu pq un cop enlairats haurem de combatre contra la mala visibilitat i el mal temps! I mai se sap si trobarem enemics! :çruc:
 
#12
Com ja ens esperàvem ha estat una missió accidentada, especialment pq la radio-navegació sembla no funcionar sempre en MP. A en NoCardis l'hi ha funcionat tot ok i a en Josep i a mi gens ni mica. Tanmateix hem pogut guiar-nos per el mapa per a fer la missió i al menys gaudir del vol.

Els tres rescatadors preparats per sortir i lluitar contra la tempesta i la mala visibilitat.


Realment no es veu ni un pijo, aquí en Josep arrimat als cables d'electricitat que, irònicament, son el que millor es veu.


De nou en Josep sobrevolant el FARP en la maniobra final.


Així és com m'agraeixen que els rescati, surten corrents i embesteixen el meu Mi8... al menys ha tingut la decència de morir-se!


Un cop reparat el helo, ens fixem en un detall del model que no havien vist i que ningú sap de que es tracta.... ja tenim deures per fer.


Com que sobrava temps, o no, decidim fer una carrera en vol rasant de tornada a Batumi. Jo en una contra-corba m'estavello contra una paret, tot i que aconsegueixo maniobrar per salvar la vida. Finalment en NoCardis es proclama campió.


De nou una sessió molt entretinguda. Em sap greu que no hagin funcionat correctament les ràdios per tothom. Esperem que ho resolguin amb el proper pegat.

Com comentava en Josep, refaré la missió per volar-la amb Uh-1H a veure si tenim menys problemes.

Gràcies companys i fins la propera! :çruc:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#13
M'ho he passat molt bé, i la missió té els seus reptes. Volar en aquestes condicions... tè mèrit!!! Com sempre, amb una agradable companyia de pilots ja bastant experimentats... (encara que de tant en tant ens estrellem ç:D ).
 
28 Juny 2013
191
8
18
#14
Amb el Huey serà interessant, amb la tempesta es mourà com una barca ç:D gràcies Madelf per l'esforç que dona crear una missió, l'altre dia vaig intentar fer-ne una i encara no m'he recuperat :çboix:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#15
He provat la missió en mode individual, i m'ha funcionat tot.

Per cert: ahir us vaig liar amb el Doppler: a darrera del copilot (sota la farmaciola), el selector ha d'estar a l'última posició cap a la dreta, no a la tercera. ç;)