[M2000C] Patrulla- Divendres 22/1/16 a les 22:30h

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#1
Ens han encomanat una patrulla de vigilància davant la possibilitat d'un atac nuclear a Las Vegas. Treballarem: navegació seguint punts de ruta. Radar i llançament de míssils aire-aire.

Qui s'anima? :çsalut:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Llàstima que no tinc el Mirage, se'm va passar l'oferta de Nadal i esperaré a la propera per comprar-lo.

Si més endavant (divendres vinent impossible, estic fora) necessiteu algun "bandido" per a practicar, us puc donar un cop de ma (o uns quants missils ç;) ) amb algun avió en particular, sigui un MiG29, un Su27 o Su25 en missions d'intercepció per evitar que us facin pupa :çrubl: , vosaltres mateixos, ara ja teniu un caça i un voluntari per fer s'espàrring i de rus dolent :çamor:

A passar-ho bé aquest vespre i practiqueu força, que fa temps que no disparo a ningú com Déu mana :tomsom:

Ens veiem companys.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#6
Buran said:
Llàstima que no tinc el Mirage, se'm va passar l'oferta de Nadal i esperaré a la propera per comprar-lo.

Si més endavant (divendres vinent impossible, estic fora) necessiteu algun "bandido" per a practicar, us puc donar un cop de ma (o uns quants missils ç;) ) amb algun avió en particular, sigui un MiG29, un Su27 o Su25 en missions d'intercepció per evitar que us facin pupa :çrubl: , vosaltres mateixos, ara ja teniu un caça i un voluntari per fer s'espàrring i de rus dolent :çamor:

A passar-ho bé aquest vespre i practiqueu força, que fa temps que no disparo a ningú com Déu mana :tomsom:

Ens veiem companys.
mmmmmmm.....interessant.....molt interessant... ç:D ç:D ç:D ç:D
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
Ahir diumenge vam estar fent una nova patrulla amb el Mirage, vam tenir de tot....2 Mig21 ens van posar tendres, un OSA ens va donar ben donats....i vam fer proves amb el llançament de diferents armaments, en resum, una altra sessió apassionant amb aquest avió que a mida que l´anem coneixent ens va agradant més i més....
Aquí us deixo algunes imatges:

Fent el rampsart, a les 4:00 AM a Las Vegas l´albada és espectacular...



En NoCardis i en Josep a Nellis a punt de començar el taxi....





I la millor, en Josep virant amb el ganivet a les dents, vigileu que vé! :çcon: :çsi: