Les nostres peripècies al DayZ

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#1
Proposo aquest fil per anar actualitzant les nostres posicions i fetes al DayZ, per així tenir un ordre ç;) . Avui he jugat uns 30 minuts, estava moribund, he trobat una escopeta però m'han descobert i he mort. Ara he aparegut a Prigorodki, i ja sóc a Chernogorsk. Intentaré arribar a un supermercat a l'altra banda de la ciutat, desitjau-me sort! :çseny:

Edito perquè es acollonant el que m'acaba de passar :?

He aconseguit atravessar Chernogorsk de punta a punta sense cap incident. M'he trobat una destral i algunes aspirines. Quan he arribat al centre comercial, tenia via lliure. He entrat, m'ha extranyat que no hi hagués massa cosa, alguna beguda i una llauna de sardines. A la porta lateral he vist una esquena amb una ametralldora que penjava i m'he quedat petrificat de l'ensurt :shock: . He tirat enrere, i quan estava amagat ha sortit un paio armat fins les dents, apart de l'amatralladora portava una pistola. Normal que casi no quedés res al super! L'he esquivat entre els passadisos, he pogut agafar moltes "Pepsi" i he sortit cagant llets, arroseguant-me. Quan em disposava a creuar el carrer, m'he girat i pum, el tenia just darrere jo apuntant-me al cap. Ens hem quedat mirant, jo amb una destral i ell amb una pistola. S'ha girat hi ha tornat a entrar al supermercat. Ara he sortit d'allà, però se m'han posat els pels de punta ç:D




Aquest ha estat el meu recorregut, i el cercle la meva posició actual. Tinc pensat anar a l'hospital (una mica més al nord de la ciutat) a cercar medicines, i després al supermercat de nou, a cercar més menjar. Tot seguit aniré a l'esglèsia a veure que trobo. Qui em vol acompanyar? :mrgreen:
:çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Ja està bé. Tampoc soc partidari d'assassinar vius. Jo ara estic a casa els pares però aquesta nit ja hauré tornat i miraré de connectar-me una estona. Encara necessito trobar beguda tot i que ara amb els pous marcats al mapa segur que es més fàcil. Tu ja tens armes o encara no?
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#5
Jo aquest vespre tenc festeta de Sant Joan i no crec que em conecti. Ara mateix la meva arma és una destral, però tinc beguda de sobra, tres bosses per transfussió de sang i mitja dotzena de vendatges i medicaments :çsi:
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#6
Sengar he entrat a la granja on et vas quedar i estava plagat de zombies dintre, fins i tot adalt de les escales :? . He entrat i tinc una llauna amb pasta dintre, per si tens gana ç;)

M'he quedat a uns 100 metres.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Ahir a la nit ens vam trobar el tofolo el senglar i jo. El tofolo i jo en haiem trobat a prop de kamenka i anavem cap a l'est seguint les linies d'alta tensió mentre el senglar venia seguint els cables desde la power plant de Electrozavosk.

Arribant a la vall al nord de Vysota el tofolo es va trencar un os al entrabancar-se amb un pixel mal posat i com que tenia poca sang es desmaiava cada dos per tres. Va caure la nit i vam poder arribar, a rosegons, a la granja on ens estava esperant el senglar rodejat de zombis. Decidim que el tofolo es queda a la granja i el senglar i jo ens aventurem cap a l'hospital de Cherogorsk a buscar drogues per al tofolo (miraculosament es va fer de dia ç:D ). Arribant a Chernogorsk ens veiem rodejats per zombies que al final ens troben. Despres de perdre el temps de manera molt idiota amb la ballesta comencem a correr per a fugir de la mort. A mi m'alcancen, començo a sagnar. Arribem a un edifici industrial alt i comencem a pujar pisos fins a dalt de tot. No hi ha sortida! Jo em poso un bendatje i aturo la hemorragia, no em queda molta sang i ho veig tot gris i borrós. El senglar, mentrestant vigila l'escala, pugen dos zombies i els abatem a trets. Sembla que la resta no han arribat fins a dalt. La situació no es bona però almenys sembla controlada. Baixem un pis i trobem una pasarela que ens permet abandonar la fabrica per un altre costat. Arribem a l'hospital i peto el vidre amb la ballesta (almenys serveix per a alguna cosa) el senglar em fa una transfusio de sang i torna el color a la meva pantalla! :çvic: Carregeuem les butxaques i motxiles amb equipaments medics i surtim cagant llets perquè es senten trets. No val la pena arriscar-se a trobar humans armats... Finalment arribem a la granja i li enxufem la morfina, calmants i una bossa de sang al tofolo.
Abans de desconnectar encenc un foc i cuino uns trossos de carn que tenia a la motxilla. Al final l'aventura ha acabat bé i sembla que estem preparats per a sobreviure un dia més... :çvic:

Vam desconectar a la granja al nord de Vysota, prop de Chernogorsk.

Itineraris:

A) Amb el Tofolo:



Llegenda:
1- Punt on ens trobem
2- Granja amb pou on parem per a buscar equipament i beure i reoplir la cantimplora.
3 i 4- torres de caça on trobem munició i gaire més
5- Parem a inspeccionar uns edificis. Res de valor.
6- Torre de caça. Aquí hi ha zombies militars i policies. Els abatem per asaquejar-los però no hi troem cap meravella.
7- El tofolo avista dos humans en direcció nord. Un va armat i sembla que s'amaguen. Decidim evitar el contacte i girem cap al nord per a després travessar cap a l'est per una zona arriscada.
8- Un zombie-granota veu al tofolo i li toca sortir corrents. Ens retrobem més endavant.
9- Investiguem una construcció i trobem una peça de recanvi de dipòsit de combustible. La carrego però ocupa molt d'espai.
10- Entrem a un complex de granjes a buscar equipament. Trobem una ballesta i altres cosetes poc importants. Solto la peça de recanvi (mala sort, tu) El tofolo pateix un bugcident i es trenca un os. No tenim morfina i ha d'anar a rosegons. De tant en tant es queda inconscient i comença a sagnar. Jo el vaig embenant però la situació es posa crítica.
11- Arribem, sent fosc a la granja on ens esperava el senglar. Cal prendre decisions per a solventar la situació!


B) Amb el Senglar:



Llegenda:

1- Surtim de la granja pel costat est i ens dirigim cap al turó de Vysota. Avancem rapidet.
2- A punt de travessar la carretera pel costat de la bassa comencem a veure zombis i avancem cos a terra.
3- Ens hem posat en un cul de sac. Estem rodejats i provo d'eleminar algun zombi amb la ballesta. Quina cosa més inutil, perfavó. S'alteren i ens toca surtir corrents. Començo a sagnar i a patir per la nostra vida.
4- Aconseguim refugiar-nos en un edifici indeterminat de la zona industrial.
5- Arribem a l'hospital. Ens curem, carreguem equipament i sortim cap al nord.
6- El cami de tornada es molt més tranquil que el d'anada. Avancem rapidet i arribem a la granja on curem al tofolo.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#8
Collons que bé us ho vau passar ç;) . Aleshores vaig cap a Chernogorsk? Jo diria que tinc vivers de sobra per arribar-hi.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
La veritat es que va haver-hi moments intensos! ç:D

Nosaltres vam desconectar a la granja aquella i ara s'ha de veure que farem. Si estiguèssim tots per la zona potser ens podriem atrevir a assaltar junts la base aerea de Balota a veue si trobem armes decents.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#11
D'acord doncs, aniré tirant cap a Chernogorsk, quan estigui per allà us aviso. Vaig a jugar aquesta tarda, per si us voleu conectar :mrgreen: . Tinc una escopeta que mata els zombies d'un sol dispar (comprovat xD).
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#16
He aconseguit un AKS en una granja però tampoc tinc munició. He anat tirant cap a Chernogorsk fins que un jugador desde la distància m'ha fotut un tret al cap :çno:. He tornat a començar i ara estic curiosament a l'aeroport de Balota però ni tinc res de res útil (una roda de cotxe i un parabrises que no si si podré fer gaire mal).
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#17
Ostres tú quina mala sort. Jo estic a un recinte industrial al nord de Chernogorsk (no sé si el Tofolo encara hi és), tinc un Einfield i un revólver :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#18
El tofolo i jo vam morir ahir a la nit a mans d'un humà filldep.. ç:D. Jo ara he tornat a neixer i estic a l'hospital a l'est de chernogorsk.

He aconseguit una destral, una g17 (sense munició) i... una ak47! :çvic:

El problema es que estic a 4300 de sang i necessito una transfusió (ho veig tot gris).

Ara haig de marxar però a hora de dinar em connectaré una estoneta més.