Les nostres peripècies al DayZ

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#21
Jo ara ja em moc amb dues unitats de morfina, calmants i benes com a mínim. També disposo de sang pero no em puc fer la transfusió jo sol.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#22
D'acord, després de dinar em conectaré. Som a Chernogorsk, us puc passar sang, i també tinc un arma de sobres, si algú la vol.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#23
Ahir amb en senglar ens va passar quelcom del més surrealista possible...
Estava a chernogorsk, davant de l'hospital (a les casetes). Tenia la supermotxilla i anava tot cofoi, quan de cop...oh! una tenda de campanya nova de trinca per muntar!!! :eek: :eek:
Ràpidament em dirigeixo cap a la sortida de la casa, però algun sense-cor havia plantat un filferro d'aquells. Decideixo fer brak-dance per sobre i així saltar-lo. Total, apreto la "v" i quan acaba el "salt" plaf, cama trencada i mort instantània! Ni temps de reacció ni obleies, directament a criar malves...
En senglar rondava pels vorals i decideix dirigir-se al meu "cadaver" per a rescatar el màxim de coses possibles. Pel que comenta, estava el cadàver de peu i com flotant, i de sobte desapareix. La motxilla, les armes, LA TENDA i tot l'equip desapareix. Vergonyós.

Aviam si arreglen els p_tos bugs d'una p_ta vegada, ja comença a ser empipador...
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#24
Ostres quina ràbia... Amb la ilusió que fa trobar una motxila potent i poder anar acumulant coses. Tofolo, dona-li iogurts amb calci a l'ordinador que sempre se't trenquen els ossos. ç:D

Jo estic fet un crack del connect/disconnect desde que em vaig trobar que no podia surtir d'una tenda de campanya militar també per un filferro. Vaig conectar a un altre server vaig sortir i després vaig tornar al server original... ç:D

Per cert que estic a chernogorsk, a la terrassa de l'hospital que comentes i tinc una M1911 de sobra. :çsi:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#25
Nois, ja ho tinc tot instalat de nou. Segueix-ho a l'hospital de Chernogorsk, amb tot l'equipament, y físicament perfecte! La sang al màxim, res trencat, ni gana ni res de res! çXD çXD
Sou per allà em sembla :mrgreen:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#26
Doncs si, ho vam deixar estant el senglar i jo dintre de l'hospital (jo no m'he mogut el no ho se) i el tofolo estava relativament aprop. La intenció era carregar medicines i anar cap a l'interior a veure que trobem. En senglar i jo estem prou ben armats, tenim per caçar, cuinar i cantimplores que es poden reomplir. Si tothom aconsegueix motxilles grans ja només és qüestió d'anar passant per llocs on puguem trobar coses i anar acabant d'equipar-se qui encara no tingui bon material.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#30
Aquest son els motius pels quals ja no jugo més al DayZ. Per cert odio a les persones que en comptes de riure exclamen LOL ... :çboix:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#31
Aquest es el tipus de individuu que et pots carregar sense escrupuls amb camió i tot quan tens un RPG. Ademes, disparant-los per devant, perque ho vegin venir.
Quan estan morts, els hi pots escriure aixó de LOL
 
3 Juny 2011
783
0
0
#32
En comptes de fer alguna cosa cooperativa, cadascú a la seva i tens sort si no et foten un tret al cap. Per això vaig deixar de jugar-hi... :çno:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#34
algun dia podriem montar-nos una "aventureta" de zombies com a activitat interna per un dilluns.

Un grup de marines te de insertar-se en helicopter en una zona infestada, localitzar un material important, i sortir per la costa. Podem treballar cooperativament per tractar de sortir-ne vius.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#35
Kronus said:
algun dia podriem montar-nos una "aventureta" de zombies com a activitat interna per un dilluns.

Un grup de marines te de insertar-se en helicopter en una zona infestada, localitzar un material important, i sortir per la costa. Podem treballar cooperativament per tractar de sortir-ne vius.
Voto per això
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#36
Ahir vam fer una estona de zombie sandbox amb el free... No es ben be el que proposeu però s'hi assembla (una miqueta ç:D )
 
3 Juny 2011
783
0
0
#37
Kronus said:
algun dia podriem montar-nos una "aventureta" de zombies com a activitat interna per un dilluns.

Un grup de marines te de insertar-se en helicopter en una zona infestada, localitzar un material important, i sortir per la costa. Podem treballar cooperativament per tractar de sortir-ne vius.
Miraré d'editar alguna missió, però haurà de ser Zombie Sandbox =)
 
#38
Viper said:
Kronus said:
algun dia podriem montar-nos una "aventureta" de zombies com a activitat interna per un dilluns.

Un grup de marines te de insertar-se en helicopter en una zona infestada, localitzar un material important, i sortir per la costa. Podem treballar cooperativament per tractar de sortir-ne vius.
Voto per això
+1
 
3 Juny 2011
783
0
0
#39
He estat mirant i la única manera que veig de fer-ho és amb Addons de zombies. No trobo scripts, i les Dynamic Zombie Sandbox no són editables :çno: