Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Antrax

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
La aproximació tècnicament era correcte, Charlie que tenia visió mes directe proporcionava foc de supressió cap a l'objectiu, mentre nosaltres flanquejàvem per el bosc, aquí el problema va ser les carències del simulador, ja que a la IA li afecte, però molt poc, la vegetació, de manera que la IA te moltes mes possibilitats de veure'ns a traves d'arbres que no pas nosaltres a ells. De fet l'únic que ens va fotre pel cul va ser la MG estàtica, si no arriba a ser per aquesta haguéssim conquistat el punt, penseu que quan nomes quedava jo (en TBlack va tornar a sortir a base amb una altre IA i estava de camí), jo vaig atacar per la mateixa zona, una mica mes cap a l'est, al llindar del bosc per tenir visió de la zona, i em vaig carregar no nomes la MG, si no com 10 soldats.
Però tot i ser una maniobra correcta (ja que teníem suport d'altres unitats com Charlie que ens cobria l'avanç i els altres que estaven a l'est a nomes 200 o 300 metres), vam fallar per una barreja de error en el lideratge+carència del simulador+sort. Entès això, les alternatives que han proposat son totalment valides, i de fet tenint en compte com dic les carències del simulador, preferibles. Com diu en Kronus, un atac on tinguem visual de l'enemic tota l'estona es molt mes preferible.
Els que feu de lider no us amoïneu per no fer-ho be de vegades, es normal, es tracta d'anar millorant, hem de ser exigents, però aixo no vol dir que siguem rancorosos o res d'això. T'ho dic Xavi perquè demanes disculpes tantes vegades al teu post que sembla que et portem al mur per afusellar-te. ç:D

Binomis
Sobre els binomis que comenteu, aquí cada lider ho fa de la seva manera, però no us agafeu al tema binomis com si fos un clau roent (per cert algú sap un frase en català que signifiqui lo mateix?). Encara que a en Kronus li agrada molt fer servir aquest sistema, es mes contraproduent que no pas útil si fas parelles fixes per tota la missió. El binomi es el numero mínim d'unitat, però no una estructura per fer servir a una esquadra de manera fixa. Us explico perquè.

Posem que tenim una esquadra de 8 homes, i us poso a cobrir zones per parelles fixes. Posem que fereixen a l'assistent d'artiller i el metge clar esta amb la seva parella que posem que sigui el granader. Ara que fem? no podem enviar el metge a curar a l'assistent, perquè si seguim els binomis fixes, el granader hauria de seguir el metge i llavors aquella zona quedaria sense cobrir, i tampoc pot anar el metge sol, perquè estem violant aquest sistema fixa de binomis i l'assistent tampoc poc anar sol al metge i deixar l'artiller sol, sense protecció i sense munició extra, ni podem anar els dos deixant aquella zona sense cobrir. A mes si maten soldats hem de refer els binomis.
Es nomes un exemple, però explica lo restrictiu que es el sistema de binomis fixes, lo que esta ideat per facilitat la feina al lider, lo que fa es complicar-la. No dic que no pugui ser útil, per en moltes situacions es mes una complicació, i la idea d'una esquadra es que sigui flexible, no estàtica, per poder adaptar-se. Per tant els binomis van be però no com a sistema fixa, si no com a sistema que es fa servir en cas de necessitat, i durant el temps limitat que es requereixi, a part de fer servir binomis natural com artiller i el seu assistent (que insisteixo no son fixes igualment).

Fent servir l'exemple d'en Kronus, de micro gestió, recordem l'estructura d'una esquadra.



Una esquadra esta composada per tres equips de foc (4 soldats per equip), i cada equip de foc el composen dos equips de foc i maniobra (2 soldats per cada equip). Per tant, si el lider vol gestionar correctament, a de manar, a un equip de foc la tasca, i el lider de l'equip de foc, a de manar als seus 3 homes, que son 2 equips de foc i maniobra, es a dir dues parelles (però recordem que no fixes) el que han de fer.
I nosaltres normalment som 8 com a molt, lo que ens obliga a ficar lider d'esquadra i metge a un equip de foc.

En resum, els sistema de binomis fixes es un sistema, però us recomano que ho feu servir amb cura, sempre tenint present com treballa una unitat, i que s'ha de ser lo mes flexible possible.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#24
A veure nois, el GPS no ens va matar, ens va matar una explosió. Però d'acord, va ser totalment innecessari anar al mateix lloc on havien caigut els companys. Reconec que primer calia assegurar la zona i després rapinyar l'equip. Potser pensareu que va ser un fallo de novato total però jo m'havia entés que charlie ja havia ocupat la zona des d'on ens havien matxacat i, per tant no hi havia perill. A més, encara no entenc ara d'on va sortir l'artefacte explosiu que ens va matar, des d'una estàtica no, això segur. Ho trobo extrany ja que crec recordar que no vam rebre trets i va ser una explosió aïllada. A ningú se li devia escapar una granada, no? ç:D

Jo pel meu GPS... maaaatoooo! ç:D