Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Antrax

25 Juliol 2011
81
0
0
#1
[A2]OPERACIÓN ANTRAX
Viernes 31 Mayo Coop 40 / 23:00 H
Isla CHERNARUS - Sin Addons
By Lucifer





DELTA
1. Lider Delta:
2. Oficial 2º lider:
3. Granadero:
4. Rifle Automático:
5. Sniper (LRR):
6. Médico:
7. Rifle Automático:
8. Ayu. Rifle Automático:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
DELTA
1. Lider Delta: Balder
2. Oficial 2º lider: Xavi
3. Granadero: Senglar
4. Rifle Automático: Kronus
5. Sniper (LRR): Paperboy
6. Médico:
7. Rifle Automático:
8. Ayu. Rifle Automático:

Xavi, si vols que ens canviem els papers només ho has de dir, per mi ok! :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
DELTA
1. Lider Delta: Balder
2. Oficial 2º lider: Xavi
3. Granadero: Senglar
4. Rifle Automático: Kronus
5. Sniper (LRR): Paperboy
6. Médico: ZeroQ
7. Rifle Automático:
8. Ayu. Rifle Automático:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
DELTA
1. Lider Delta: Balder
2. Oficial 2º lider: Xavi
3. Granadero: Senglar
4. Rifle Automático: Kronus
5. Sniper (LRR): Paperboy
6. Médico: ZeroQ
7. Rifle Automático: Viper
8. Ayu. Rifle Automático: alhomillor Tblack

Tblack, com que no confirmes, si no estàs a hora i ve algú altre el posarem al teu lloc així doncs, millor que siguis puntual! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
DEBIEFRING

Durant la missió d'ahir es van cometre alguns errors importants. Ja es va explicar als curs bàsic, que quan dues esquadres avancen en paral·lel, cada esquadra cobreix el seu costat, es a dir, que l'esquadra de l'esquerra que érem nosaltres havíem de cobrir l'oest, l'esquerra de l'avanç i charlie que era l'altre esquadra havia de cobrir la dreta, l'est. No te sentit que cobrim cap a una zona on tenim ja companys cobrint, i a on a mes a mes no podem disparar perquè no es pot disparar per sobre dels companys d'una altre esquadra. En Xavi encara no havia arribat quan vam fer el curs, es normal que no sabes això, però tota la resta si.
Segon error, quan vam sentir trets per la dreta, tots us vau girar cap a la dreta, i ningú cobria l'esquerra nomes jo, hem vaig esperar un estona a veure si vosaltres mateixos tornaveu a cobrir la vostre zona, però en veure que no era aixi es quan us vaig avisar de l'error, si arriba a sortir una esquadra enemiga per l'esquerra morim abans i tot. Recordeu que heu de cobrir el vostre sector, independentment del que passi a la resta de sector, es el lider d'esquadra qui pot reorientar les zones de cobertures.
Quan ja érem pocs i vam haver de recular a una posició mes segura, tu Xavi no tenies GPS i en Paperboy si que te l'estava oferint, però no se perquè vas voler anar a recollir el GPS d'un company mort d'una posició d'on acabàvem de marxar perquè ens havien matat a molts. Per un GPS que et pot donar un company no t'arrisquis a tornar a una posició tan compromesa.

Per cert al final vaig trobar el que ens va donar pel cul, era un MG estàtica darrera un sacs de sorra al costat d'un búnquer, a l'altre costat dels camions. En TBlack i jo ens vam unir a Charlie i vam completar la missió.
 

Xavi

Ruquet
26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#17
Sí, ahir sens dubte vaig fer una sèrie de pífies prou grosses, que espero no tornar a repetir mai més. Feia ja un temps que no feia de líder i no estava pel que havia d'estar. Per a la pròxima ja em centraré com toca, perquè si el líder ja es troba descentrat, això automàticament s'encomana per tota l'esquadra. :çno:

Per començar, sabíem des que vam arribar al primer punt de reunió (l'antena) que hi havia un bon grapat de metralladores estàtiques repartides per tot el poble. El que s'hauria d'haver fet (i estic parlant de mi, que en sóc el principal responsable) és de marcar aquestes metralladores al mapa i ignorar Charlie en cas que ens posin en una situació de perill extrem com és enfrontar-se amb una metralladora estàtica amb una zona de poca visibilitat com són els boscs de Chernarus. No sé com el líder de Charlie tampoc no se'n va adonar; era obvi que s'havia d'arribar a un acord entre ambdues esquadres i traçar una ruta alternativa, i en cas que no fos possible (que realment tampoc no ho era) ja aniríem amb peus de plom per on ens va tocar anar. Em sembla bé que se'ns doni la tasca de protegir una esquadra en el compliment dels seus objectius, però prefereixo abans la protecció de la meva esquadra.

Quant a girar-nos tots alhora quan sentim foc, es tracta d'un acte reflex que hem d'evitar, ens agradi o no (admeto que jo també ho vaig fer). Com diu el Viper, és qüestió del líder ordenar explícitament quina zona vigila o no ha de vigilar un soldat, i no ha d'ésser el Viper qui ho hagi de dir enmig de la missió perquè no és la seva feina.

Viper said:
Quan ja érem pocs i vam haver de recular a una posició mes segura, tu Xavi no tenies GPS i en Paperboy si que te l'estava oferint, però no se perquè vas voler anar a recollir el GPS d'un company mort
Crec que vau interpretar malament la situació: jo tenia GPS des de bon començament (no sabia que en Paperboy també en tingués, però jo no buscava pas un GPS), i vaig anar a recollir la metralladora del Kronus, que era potser més útil per a la situació en què ens trobàvem. No obstant, admeto també que no era el que havia de fer: parar-te a agafar armes i/o munició enmig d'una retirada no té sentit si compromets la resta del grup, de manera que demano disculpes.

No puc dir gaire cosa de la resta del grup perquè ahir, crec jo, que es va notar que la culpa fou principalment meva per no fer correctament la meva feina, i es va demostrar quan més de la meitat del grup va morir en els primers 30 minuts. Si m'ho permeteu i si hi puc assistir, divendres que ve em tornaré a agafar de líder i intentaré corregir els meus errors en la mesura del possible. :çsi:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#18
En Balder volia el GPS d'en Xavi que era mort i estaba en la linia de tir de l'ametralladora, jaja!! quins Kamikazes estem fets!! i a sobre aquella explosió que ens va deixar a tres eliminats, dels cinc que quedavem.

El tema "buddies" o com s'escrigui....s'ha de fer a totes les partides, si o SI. Trobo que vas buscant més la posició per cobrir al company i no arrisques tant, en el meu cas, vull dir, no se els demés que els hi semblarà.

A veure la pròxima si ens va millor!!! No passa res Xavi, em penso que tots vem fer una mica el "noob". :çcerv: :çcerv:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#19
Jo personalment estava destroçat i no vaig fer molt de cas a les instruccions i em van matar quan ens retiravem o sigui que una pesima partida ç:x
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#20
Fer de lider no es fàcil i es molt possible cagar-la ben fàcilment.

A chernarus, degut a la naturalessa del terreny (colines amb boscos), el factor de visibilitat es critic. Crec que tenim que fer com he vist fer a altres grups: Despatxar sempre un binomi per endavant amb instruccions de que retrocedeixin i es posin a cobert si son sota foc, d'aquesta forma tens reconeixement avançat i no fiques a tota la esquadra en una situació compromessa.

Un altre cosa: The fog of war. La boira de guerra. El factor que impideix a un lider saber que es el que està passant realment i per tant pot condicionar desfavorablement la seva pressa de decissions. En aquest cas la ruta de aproximació al blanc ens va portar a una pendent a on erem sota el foc de armes estátiques en bunkers que eren part del anell extern de defenses de la estació de tren. Obviament, per culpa dels arbres no ho podíem veure, creiem que estavem sota el foc dels quatre pringats de la carretera, quan de fet, estavem en un foc creuat amb armes fixes. Si entre els arbres podíem veure la estació es evident que las unitats a la estació podíen obrir foc contra nosaltres.

Vaig estar a punt de dir alló de "aquesta ruta de aproximació em dona yuyu". (Pero com no lideraba en Balder, em vaig callar ç:D ). Personalment prefereixo aproximacions a on la única cosa que pot haver-hi a la linia de visió, es el blanc inmediat, i aixó, preferiblement quan ja estem a sobre. Si no pots veure el blanc, el blanc no et pot veure a tu. (encara que al Arma2, la IA veu a través de la vegetació, i nosaltres no :çno: ) Per tant, es te de jugar amb el terreny. La vall al fons de la qual estava el nostre objectiu estava mes o menys orientada en sentit est-oest. Nosaltres ens acostavem des-de el sud. Entrar directament sobre la cresta just sobre el objectiu, funciona a Takistan a on els obstacles de visió son mínims. Pero a Chernarus, si no veus el que hi ha... No saps el que hi ha, per tant era preferible una estrategia de rodeig, tirar una mica al oest, baixar a la fons de la vall, i entrar al objectiu des-de el oest, a on el propi objectiu et cobreix del possible foc que pugui haver-hi des-de la zona de la estació.

També podíem haver demanat a Charli que vigiles el objectiu des-de sobre, (des-de el nord) mentre nosaltres l'assaltavem des-de el oest... ç?|


En el meu cas, vaig ser ferit. Pero no tenía pantalla vermella i encara controlava el nino, aixó que continuava al meu lloc repartint plom mentre us escoltava cuidar els ferits. Era clar que un altre impacte em mataria al moment, que va ser just el que va passar.

Una cosa es veritat, el lider te de estar per liderar, no per recollir GPSs o armes: Recordeu la anecdota? En un examen per a oficials, es dona als cadets candidats la seguent pregunta:

"Te devant seu un barranc de 15 metres de amplada i 50 de fondo que te de passar amb la seva unitat. Te a la seva disposició la seva unitat composada de un sergent, dos caporals i deu homes. Te al seu abast 400 taulons de 4x8 cm de 5 metres cadascú. 1000 metres de corda de 10mm. Quize mil claus i quatre "kits" amb eines varies (martells, tenalles, serres, etc...). Com ho fa?"

La majoría de candidats s'enfarraguen en explicar els detalls de com fer el pont. Tots els que fan aixó suspenen.

la resposta correcta?

"sergent! vull un pont a sobre de aquell barranc".

Doncs aixó ç;)


.