Humble Bundle

#1
Suposo que ja ho coneixereu, però per si les mosques: Humble Bundle és una web on ofereixen packs de videojocs, tant per Steam com per Android, majoritàriament "un pel passats" però amb finalitat caritativa.

El millor de tot és que vosaltres posareu el preu que voleu pagar per aquests jocs! Tan qual, si voleu pagar 1$ per sis jocs de Steam (Com el Blood Bowl Legendary, SimCityXL, Confrontation i uns quants més) doncs pagueu 1$!!!!! També podeu definir quina part del vostre pagament va per desenvolupadors, quina per caritat (dues organitzacions americanes...of course :çno: ) i quina per a la plataforma Humble Bundle.

A més si pagueu més que la mitjana, i això acostuma a voler dir 6$ per jocs de PC (uns 4,58€) i 4,5$ per Apps d'Android, us endueu un parell de jocs extres.

Sé que els jocs no son pas acabats de sortir del forn, tot i que tampoc son molt vells i en qualsevol cas podeu pagar just el que vulgueu per el pack... això si, intenteu no ser gaire rates que és per caritat!

Apa, que vagi de gust!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Ara tenen entre d'altres el Magicka, que es un joc single i multiplayer de màgia que te bona pinta, feia molt que el volia provar i amb aquesta oferta ja tinc l'ocasió. Al joc tenim 6 tipus de màgia i les podem combinar com vulguem, donant lloc a centenars de combinacions. Com es pot comprar per el preu que un vulgui, animeu-vos i fem unes partides, jo l'he comprat per un euro, 1 EURO!!!
https://www.humblebundle.com/

El pac tambe inclou Natural Selection 2 i el Sanctum 2, i si pagueu 4 euros us donen el Orcs Must Die! 2: Complete Pack, el Garry's Mod lock icon Garry's Mod i el Serious Sam 3: BFE. El Magicka be amb 2 DLC inclosos.

[youtube]a1F-2JlHnCI[/youtube]
 
#7
Viper said:
He descobert el Magicka "Pantalla de la mort", surt una pantalla blava d'error de Windows ç:D ç:D ç:D
Després si vols fem una partida.
El joc és una conya constant. Ahir vaig riure força amb les situacions caòtiques que varem tenir! Mira que engaltar-me a mí aquell "rayo de la muerte"!!!! i la de cops que et vaig resucitar mentres ceia al pou!

És un joc molt complicat i molt estressant, però riure rius molt!!!!

Si vols podem fer alguna campanya, o entrar en alguna partida de "duelo" a veure el nivell de la gent. Per mi quan vulguis repetim! :çsi: