Flamming Cliffs 3 beta disponible

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
I a més sembla ser que compatible amb DCS World!

Lock On: Flaming Cliffs 3 (FC3) is the next evolution of the Flaming Cliffs series. FC3 features the F-15C, A-10A, Su-27, Su-33, MiG-29A, MiG-29S, Su-25T, and Su-25. FC3 aircraft provide an easy learning curve for new players and focuses on a broad range of aircraft rather than a detailed single aircraft. FC3 adds a number of new features and improvements to previous versions of the Flaming Cliffs series. FC3 is a module of DCS: World, which makes it compatible with all other DCS: World titles like A-10C, Black Shark 2, P-51D, and Combined Arms.

Key Features of Lock On: Flaming Cliffs 3 include:

A DCS World module that is compatible with DCS titles.
New 6 degrees of freedom (6DOF) cockpit and model for the F-15C.
New F-15C campaign and single missions.
Improved cockpit art for Russian aircraft.
Improved landing dynamics.
Improved flight dynamics for air-to-air missiles.
Updated and improved HUDs and other cockpit systems.
Resource Manager that adds logistics control to missions.
Expanded theatre of operations map into eastern Georgia.
Countless other improvements in the areas of the mission editor, special effects, new models, improved terrain detail and AI.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
AVÍS A NAVEGANTS: Per a fer anar el FC3 NECESITEU FORÇOSAMENT el Lock On o LOMAC, el primer que va sortir al mercat, ni el FC1 ni el FC2, necessiteu el primer, és barat, uns 10€ aprox, depen del lloc, a la tenda l'Aeroteca el tenen: http://www.aeroteca.com/product-es/28888.

Qui realment estigui interessat en aconsegui el Lock On o LOMAC, que m'envii un MP ç;)

Compte amb el que compreu que no us servirà.

Buran
 
#9
Jo entenc les vostres dues postures, i les comparteixo totes dues. De fet crec que es tracta de veure els diferents tipus de simulació ja que podem estar parlant del nivell de simulació de sistemes i avionica del p51d (molt millor que el del FC3) o la simulació en la integració de les missions i "logística" de les mateixes (i aquí un p51d esta totalment fora de lloc).

Es cert que el FC3 "tan sols" incorpora un 6dof i cabines 3d respecte el FC2... això es una llàstima. Per la meva part el que realment m'atrau d'aquest producte és la integració amb la resta de mòduls de DCS World on "completa" perfectament el pack aeri podent preparar missions molt complexes i realistes (SEAD, CAP, CAS i unitats terrestres). Tot i que el nivell de simulació de cada plataforma varii molt, el nivell de simulació d'una missió creix exponencial-ment. Ja verem comprovar amb el BS/FC2 que les missions canvien 100% quan saps que tens un parell de companys netejant l'espai aeri i depens d'ells per a no "tenir problemes"... les sensacions eren molt diferents.

També he descobert que amb simuladors com el CA o el FC3 puc participar en la missió fins i tot aquells dies que no estic en condicions de volar un aparell més complexe com un a10 o un ka50 i passar-m'ho molt bé també. Amb el CA és molt entretingut fer de comandant, donant orientacions als companys i instruccions per a completar amb èxit una missió. Com a JTAC també es entretingut marcar objectius i donar instruccions als companys CAS per a eliminar posicions problemàtiques, advertir de foc enemic i veure com els companys fan les seves passades repartint "estopa".

Simplement cadascú mira un tipus de "simulació" però hem de veure que tots tenim part de raó i simplement tenim preferències diferents.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Impossible comparar el nivell de simulació, el FC3 és arcade comparat amb qualsevol dels productes de DCS, no oblidem que el FC3 continua tenint llecència d'Ubisoft, o almenys i està al darrera, (d'aquí que es necessiti el Lock On original).

D'entrada, dels productes del DCS s'esperava i encara s'espera que vagin integrant totes les plataformes amb el mateix grau de sinulació, sembla que tenen en projecte un caça d'atac aeri amb igual de condicions que l'A10 i el BS2 en temes de simulació, però crec que s'han trobat amb la pressió de la gent per incorporar els avions d'atac aeri el mes aviat possible i d'aquí el FC3, ara tenen temps per continuar incorporant caces amb el mateix grau de realisme que els que ja tenen, la gent de moment té un "sucedaneo", es poden crear missions amb més cara i ulls i més "realistes" si es vol dir així.

El que va sorprendre molt va ser el P51, que sense voler entrar en polèmiques ja em diras quin rol hi juga, salvo el de fer acrobacies i exibicions, ara també em va semblar a mi, i això ja és opinio personal, una declaració d'intencios de poder incorporar un teatre d'operacions a la segona guerra mundial i una clara competència a la saga d'Oleg Madox, tant IL2, com el Cliff os Dover, com penso que el tema del MiG21 que també penso que es tracta de tantejar a la gant per veure com es pendrien uns altres escenaris, guerra freda?, Vietnam?

Un altre cosa és el preu, massa car per al que és, però jo he tingut tots els Lock On, l'he seguit sempre de prop amb l'esperança de que el millorin, de moment no és així, però seguiré insistint.

Penso que DCS està pensant clarament i apostant per uns simulació realista i vol avarcar tots els escenaris possibles, per arribar al màxim de jugadors i quedar-se el mercat, i estan en posició de fer-ho.

wawa said:
Si ets capaç de comparar-m'he el nivell de simulació del P51 amb el FC· jo ja callo per sempre... ç:x
Que no em conèixes? saps que m'agrada tocar la pera ç;)

Buran