FC2 / BS1 - OPERACIÓ HOME DEL SAC - 24.10.12 - 22:00h

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Al mig de mar hi ha una plataforma petroliera que els Georgians utilitzen a mode de presó, l'anomenen Alcatranov, originals aquests rusos, (penseu en rus ...).
En aquest centre hi ha uns presoners molt valuosos per al Govern Rus que ara estan sota el control de les autoritats Gerogianes.

Objectiu: Acompanyar i donar cobertura a un grup d'assalt mentre aquest s'infiltra a la presó i recuperen els presoners.

El grup Borinot (Su25T) s'avançara a la zona objectiu per tal de suprimir les possibles amenaces navals de la zona i mantindrà fora de la zona objectiu les possibles amenaces aeries.

El grup Espìadimonis (Ka50) donarà cobertura al grup de transport neutralitzant les possibles amenaces navals que es trobin.

El Grup de Transport de les tropes d'assalt trigarà uns deu (10') minuts en estar preparat del tot i començar anar cap a l'objectiu, s'aconsella al grup Espiadimonis que s'avanci per tal d'assegurar la zona, (tenen el mateix pla de vol ), el transport un cop estigui sobre la zona objectiu deixarà anar el grup d'assalt i es mantindrà en la zona objectiu a baixa cota però en moviment per evitar possibles atacs des de la plataforma petroliera, un cop el grup d'assalt hagi aconseguit el seu objectiu,(uns tres minuts 3' ) tornarà a bord de l'helicòpter de transport i avisarà per ràdio amb el següent missatge : HOME DEL SAC, això indicarà que han de tornar a base protegint el transport.

En quant per la ràdio sentint el missatge HOME DEL SAC vol dir que ja poden tornar a base tots els grups, evitant de portar cap a la base els enemics.

La missió serà un èxit si el transport arriba a base viu.

Hora de la missió: 6:00 am Meteorologia: Es preveuen pluges moderades

També s'esperen caces tipus MiG29 patrullant la zona que poden sortir dels aeroports militars indicats al mapa, malauradament, no podrem dispossar de caces d'ajuda ni de suport.

MAPA de la Zona



El Grup de Transport



La presó, "ALCATRANOV"




Les possibles amenaces navals són un grup de patrulleres segons inteligència, aquí una fotografia.



Bona feina camarades, i molta sort, la necessitaran.

Naus disponibles, si fessin falta més, cap problema.
2 Su25T
4 KA50

Buran

Post editat: 22.10.2012
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
Tofolo said:
Quina durada creus que tindrà? A lo millor puc fer una excepció i colar-me amb els borinots...
Si tot va bé la durada és d'uns 40' minuts aprox, el moment més "delicat" és pel grup Espiadimnis que hauran d'estar en estacionari sobre la presó durant uns minuts mentre el grup d'assalt recupera els presoners.

A veure com surt, és la segona missió que edito

Anima't home, pot ser divertit.

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
La missió ha estat tot un èxit, sobretot el segon intent, després de variar alguns paràmetres que estaven mal configurats.

El grup de KA-50 s'avancen per tal d'eliminar alguns objectius navals.



Mentre els Su25T escalfen motors



i un cop a l'aire van directament cap a l'objectiu, carregats fins a les dents



Mentre els KA50 natejen la zona de patrulleres els SU25T localitzen les altres patrulleres, encara que estan una mica lluny ....



Un cop estan en rang de llançament .....



... aquest és el resultat .... una menys



S'ha aconseguit natejar bé la zona i els trasport arriba sa i estalvi a l'hora prevista





Un cop recollit el paquet tornem cap a casa vigilat les patrulles aeries



La missió ha esta tot un exit, el trasport ha arribat sa i estalvi i tots varem arrivar a base, amb aterratges mes o menys afortunats ç:D ç:D



Moltes gràcies per participar a tots, com sempre ha estat un plaer volar amb vosaltres, he rigut molt i així dona gust planificar més missions, per cert, els errors, cosses a millorar o qualsevol sugereència serà benvinguda, prometo no disparar a ningú pel darrera a l'Arma ç;)

Penjeu les fotos que heu fet

Fins la propera.

Buran
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Moltes gràcies per la missió d'ahir companys. Molt entretinguda, sobre tot la part de reconfiguració de tecles :p

Per cert encara no entenc perquè a la tornada era l'unic que escortaba al paquet ç:D
 
#16
Ep aquí va el meu deBriefing de la segona missió. Us animo a fer tb debriefings per a compartir les sensacions del vol i poder anar millorant tots plegats.

Varem iniciar sistemes i sortir de l'aeroport en bona formació. Durant el trajecte d'anada vaig estabilitzar el vol utilitzant el pilot automàtic i mantenint-me en rang visual amb en Buran. Si amb les cafeteres soc patos en fer formacions, amb aquests encara més ja que uns segons o una mala estimació de velocitat feia que em passes o em quedes molt lluny en qüestió de pocs segons.

Tanmateix varem arribar a la zona de blancs de forma relativament compacte i en Buran va cantar els blancs, ens varem repartir els Molinya i jo vaig ser el primer en tenir el meu blanc a rang de tir. Quan vaig arribar vaig deixar anar dos "pepinos", i com no domino l'armament del su25t dubtava si calia mantenir blocat l'enemic, així que vaig decidir mantenir la trajectòria i assegurar-me que impactaven. Els segons transcorrien molt a poc a poc i al moment vaig veure ràfegues AAA procedents del Molinya que anaven cap a mí. "han fallat" vaig pensar al moment així que vaig iniciar una segona remesa de míssils aprofitant que estava pràcticament a sobre del objectiu... en llançar el primer els dos primers míssils van impactar i el tercer va acabar de esclatar a l'aigua.

En Buran mentrestant també donava amor al seu objectiu quedant la zona lliure d'amenaces grans i preparada per a que els Ka50 entressin a plaer i finiquitessin les llanxes enemigues.

A partir d'aquí em vaig dedicar a cercar el helicòpter a escortar i anar fent el camí entre éll i la plataforma, tot intentant mantenir un perfil baix i donar algun ensurt als companys de les aspes. ç;) Un cap varem tenir "L'home al sac" varem fer cap a casa.

El desastre va ser al aterrar ja que, al no estar acostumat a tornar viu, va ser massa ràpid i l'avió em va escorar cap a fora de pista... allà va ser impossible esquivar un vehicle estacionat i em vaig quedar sense un ala. :?

Amb tot una missió molt entretinguda i una companyia més que divertida!

Gràcies per la currada Buran i gràcies companys per el vol!