Entrenament / missió? (7/3/14 22h)

#1
Ep gent, la setmana passada varem fer entrenament amb el A10, tot i que hi havia convocada una "missió". No voldria deixar aparcats els meus helos en el FARP de forma indefinida així que llenço la pregunta: Algú te ganes de quedar divendres per fer una missió (la de l'artilleria nuclear per exemple) o fer un entrenament amb helos?

Lògicament si apareix gent que vol volar altres plataformes sempre podem llançar una missió conjunta o l'acadèmia on hi han slots per a tot tipus d'aparells i després repartirnos per canals.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Jo si es permet la presència de Ka-50 i no hi ha activitat A10 vinc.
 
#3
Hey que no ha de ser excloent! Ho dic pq sembla que els divendres els que volen helos acostumen a poder assistir i en Buran ho té més pelut.

Però de fet no sé les preferències de ningú respecte a què fer aquell dia... o astres manifesteu-vos!!!!!

... deu ser la coca-cola del mig dia que fa efecte...

Fora conyes, els que vulguin quedar per divendres que comentin què els interessa fer, i amb una mica de temps organitzem. Tan sols llençava el fil sé que en NoCardis com en Josep acostumen a "tan sols poder" quedar divendres i amb els horaris de segon semestre el divendres és el dia que millor em va per quedar a mi, per tant moc fitxa per organitzar quelcom.

Per la meva part avui dilluns segurament tornaré a fer un rampstart i algunes proves amb bombes del A10c aquest mateix vespre i potser repassar el rampstart del Mi8 o el Huey, que el començo a tenir oxidat.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
madelf said:
Hey que no ha de ser excloent! Ho dic pq sembla que els divendres els que volen helos acostumen a poder assistir i en Buran ho té més pelut.

Però de fet no sé les preferències de ningú respecte a què fer aquell dia... o astres manifesteu-vos!!!!!

... deu ser la coca-cola del mig dia que fa efecte...

Fora conyes, els que vulguin quedar per divendres que comentin què els interessa fer, i amb una mica de temps organitzem. Tan sols llençava el fil sé que en NoCardis com en Josep acostumen a "tan sols poder" quedar divendres i amb els horaris de segon semestre el divendres és el dia que millor em va per quedar a mi, per tant moc fitxa per organitzar quelcom.

Per la meva part avui dilluns segurament tornaré a fer un rampstart i algunes proves amb bombes del A10c aquest mateix vespre i potser repassar el rampstart del Mi8 o el Huey, que el començo a tenir oxidat.
Ho dic perquè soleu volar el Huey o el Mi8 i a mi no m'atreuen gens. El Ka50 si que m'agrada i el vull volar.
Per altre banda per l'A10 el Buran ho te dificil els divendres, així que és dificil de combinar uns i altres. :cry:

Ja que vols fer proves amb l'A10, et dono un cop de ma amb les bombes i m'ajudes amb el TARS? Més que res provar si em va o no, i a veure si esbrino el perquè.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Rectifico. Volia venir però estic cansat i necessito dormir hores. Em sap greu. :çrubl:
Si vols volem demà.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Eooooooooo, ha sortit el meu nom per aquiiiiiiiiiiiiiiiii ?????????? çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD

Fora bromes, voleu. voleu tot el que pogueu, que després us inflaré a preguntes ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Desgraciadament per mi, el divendres ho tinc molt malament, però si deixeu algun slot per si pugues entrar us o agrairia, la plataforma, ja sabeu, depèn de la missió la que creieu que no necessiteu, com un SU25, un KA50 o algun caça jejeje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Per mi no patiu,

A volar, que és el mes divertit ... :çsi:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#9
El que us vingui més de gust... Encara que amb el Mi8 fa temps que no fem res...i potser se'ns rovellarà...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Em sap greu però finalment no podré venir ja que m'ha sortit un sopar.
Passeu-ho bé ç;)
 
#14
Finalment hem fet una missió de rescat chulíssima. El destructor aliat ha tingut problemes tècnics (una explosió) i s'han d'evacuar els prop de 150 tripulants.

El destructor demanant auxili.


Així que la primera tasca ha estat localitzar-lo gracies a la radio balisa.


Després m'he apuntat primer per a rescatar (i de pas he triat l'aterratge senzill) al heliport.


Alguna cosa ha fet en NoCardis (no diguis que no ç;) ) pq hi ha hagut un foc al vaixell quan estava intentant aterrar-hi.


Alguns mariners han caigut a l'aigua, aquests han estat els més difícils de rescatar en haver de fer un estacionari amb molt mal temps i a poca distància del mar. Per sort tenim uns pilots que valen el seu pés en or!


Un altre rescat difícil ha estat aterrant a la plataforma davantera del vaixell.... amb els Mi8 hem estat incapaços, segurament el seu radi de pales ho feia impossible.


Maca la vista des de cabina... uns centímetres més aprop i de segur que toco amb les pales!


Finalment hem plegat amb uns 80 mariners rescatats, 43 morts i uns 30 encara per rescatar....

Moltes gràcies companys per aquest vol tan divertit!

P.D.: Per si algú té ganes de repetir-la la pot trobar aquí.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#16
rush said:
Unes fotos espectaculars. Us ho deveu haver passat bé :çsi:
Doncs sí: malt temps, vent... maniobres que requereixen un control molt fi de l'aparell... Ple de reptes. I uns companys excel·lents amb qui compartir moments "helicopterials" :çcerv: