Eagle Dynamics a decidit premiar als usuaris que han anat comprant el seus productes, perquè continuïn fidels, i han llançat un programa de fidelització molt interessant. En comprar un producte DCS a preu complet (no en una venda de descompte o preu amb descompte), els clients rebran una bonificació del 20% sobre la base del preu del producte DCS comprat! Un bo s'aplica únicament a la primera compra d'un producte específic DCS.
No nomes parlo de les noves compres, els que ja tenim productes comprats, podem gaudir d'aquest programa, jo per exemple he fet els passos i ja tinc 30$ de descompte per la meva pròxima compra de DCS.
Aquí teniu l'enllaç ma la informació en Anglès.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=120893
Aquest descompte es pot anar acumulant, i a partir de 3 productes DCS el percentatge de descompte puja.
• 3 productes DCS: 30%
• 4 productes DCS: 35%
• 5 productes DCS: 40%
• 6 productes DCS: 45%
• 7 productes DCS: 50%
• 8 productes DCS: 55%
• 9 i mes productes DCS: 60%
El descompte no es automàtic per els que vam comprar productes DCS, i per tant hem de demanar l'aplicació del mateix a traves de la web molt fàcilment. Hem d'anar a la web principal de DCS, ens hem de logar a l'esquerra. Llavors a la seccion Personal Section, on posa My account, hem de posar el numero d'ordre del producte. Si no el sabeu i no voleu cercar als emails, a on posa My orders el teniu, us surten tots el producte, i a la primera columna "Order ID" es el primer numero, que te 5 o 6 cifres. Quan poseu aquest numero a My Account, us donara per aplicar el descompte, que es va acumulant i podeu veure el total a dalt.
P.D: Jo per 3 productes a preu complet m'ha donat 30$ de descompte, genial.
No nomes parlo de les noves compres, els que ja tenim productes comprats, podem gaudir d'aquest programa, jo per exemple he fet els passos i ja tinc 30$ de descompte per la meva pròxima compra de DCS.
Aquí teniu l'enllaç ma la informació en Anglès.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=120893
Aquest descompte es pot anar acumulant, i a partir de 3 productes DCS el percentatge de descompte puja.
• 3 productes DCS: 30%
• 4 productes DCS: 35%
• 5 productes DCS: 40%
• 6 productes DCS: 45%
• 7 productes DCS: 50%
• 8 productes DCS: 55%
• 9 i mes productes DCS: 60%
El descompte no es automàtic per els que vam comprar productes DCS, i per tant hem de demanar l'aplicació del mateix a traves de la web molt fàcilment. Hem d'anar a la web principal de DCS, ens hem de logar a l'esquerra. Llavors a la seccion Personal Section, on posa My account, hem de posar el numero d'ordre del producte. Si no el sabeu i no voleu cercar als emails, a on posa My orders el teniu, us surten tots el producte, i a la primera columna "Order ID" es el primer numero, que te 5 o 6 cifres. Quan poseu aquest numero a My Account, us donara per aplicar el descompte, que es va acumulant i podeu veure el total a dalt.
P.D: Jo per 3 productes a preu complet m'ha donat 30$ de descompte, genial.