ED llança el programa de fidelització (descomptes immediats)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Eagle Dynamics a decidit premiar als usuaris que han anat comprant el seus productes, perquè continuïn fidels, i han llançat un programa de fidelització molt interessant. En comprar un producte DCS a preu complet (no en una venda de descompte o preu amb descompte), els clients rebran una bonificació del 20% sobre la base del preu del producte DCS comprat! Un bo s'aplica únicament a la primera compra d'un producte específic DCS.

No nomes parlo de les noves compres, els que ja tenim productes comprats, podem gaudir d'aquest programa, jo per exemple he fet els passos i ja tinc 30$ de descompte per la meva pròxima compra de DCS.

Aquí teniu l'enllaç ma la informació en Anglès.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=120893

Aquest descompte es pot anar acumulant, i a partir de 3 productes DCS el percentatge de descompte puja.

• 3 productes DCS: 30%
• 4 productes DCS: 35%
• 5 productes DCS: 40%
• 6 productes DCS: 45%
• 7 productes DCS: 50%
• 8 productes DCS: 55%
• 9 i mes productes DCS: 60%

El descompte no es automàtic per els que vam comprar productes DCS, i per tant hem de demanar l'aplicació del mateix a traves de la web molt fàcilment. Hem d'anar a la web principal de DCS, ens hem de logar a l'esquerra. Llavors a la seccion Personal Section, on posa My account, hem de posar el numero d'ordre del producte. Si no el sabeu i no voleu cercar als emails, a on posa My orders el teniu, us surten tots el producte, i a la primera columna "Order ID" es el primer numero, que te 5 o 6 cifres. Quan poseu aquest numero a My Account, us donara per aplicar el descompte, que es va acumulant i podeu veure el total a dalt.

P.D: Jo per 3 productes a preu complet m'ha donat 30$ de descompte, genial.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Re: ED llança el programa de fidelització (descomptes immedi

Tinc 26$ que em reservaré per... DCS F-18??? (somiar és grati$$) ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Re: ED llança el programa de fidelització (descomptes immedi

Buran said:
Per mi 18$, em sembla que m'estan "tangan" per algun costat, ho miraré amb més paciència un altre dia.
Els productes que has comprat en ofertes em sembla que no conten.
Jo diria que em surt tant perquè em vaig deixar 60$ en l'A10... i ara el venen per 15$ :twisted: :twisted: