Divendres multi-tasca

#1
Hola nois,
avui hem estat amb en Castel mirant com funciona el tema del ADF al Black Shark. Finalment sembla que pillo alguna cosa, així que si algú l'interessa que ho digui i fem un monogràfic sobre el tema, i si a la propera missió tenim l'ABRIS espatllat i meteorologia adversa ja podrem localitzar l'aeroport i enfilar perfectament la pista sense guipar-nos gens ni mica! ç;)

Després hem fet una missió MPx2... havíem de netejar una ciutat abans que arribes un convoy que recolliria als ferits... intel·ligència ens havia dit que existien 9 blindats repartits per la ciutat i varies unitats d'infanteria amb alguns MANPAD... doncs després de molt i molt de temps buscant tan sols n'hem trobat 4 o 5 unitats... ç?| Una ciutat hyper tupida de edificis, carrerons i boscos que ha dificultat enormement la localització del enemic.

Quan ens hem cansat hem plegat.

Fins la propera! :çsi:
 
#4
Rectifico, em sembla que acabaré formatejant el PC... quin pal. Tinc el Steam que no arranca cap jo i el disc a petar. Després de 3 anys aguantat la instal·lació crec que ja l'hi toca.

Per tant aquesta setmana estaré re-instal·lant, posant drivers, el BS i la resta de simuladors... Tinc per estona.
Si aconsegueixo tenir-ho enllestit per divendres us ho dic i fem aquest monogràfic.
Procuraré deixar-vos una missió per dimecres :çsi:
 
#8
Perfecte Nippó, de fet aprofito per anunciar que acabo de aconseguir esquivar la re-instal·lació del sistema!!! çXD çXD çXD
He descobert (i no gràcies als de Steam :çno: ) que tant Steam com el DropBox agafen la configuració que utilitza Internet Explorer per connectar a Internet :çboix:

La història ha estat que la setmana passada vaig crear una màquina virtual per a fer proves amb un proxy (el Squid) per a posar unes pràctiques als meus alumnes i vaig emprar per verificar el bon funcionament de les regles de filtratge el Internet Explorer d'aquest equip ja que no l'utilitzo mai... El mateix dia no vaig notar res i al següent tampoc vaig "jugar" i per tant no ho vaig detectar. Al cap d'uns dies veia com la botiga del Steam no em carregava, els jocs no arrencaven... i el dropbox tampoc sincronitzava... tot apuntava a virus / malware. Després de passar-hi de tot vaig decidir re-instal·lar el sistema pq l'equip semblava força tocat. I ves per on avui s'encén una bombeta i trobo l'error... ja te pebrots!

Al que interessa, aquest dimecres propossaré partida, despresa i corrents, i per divendres el monogràfic de ADFs... ja crearé els post corresponents!