Dissabte 23 a les 22:00 - Episodi 4: Ace of Hearts

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1


REQUISITS

ArmA3 + Estàndard CC

DESCRIPCIÓ

Top secret ç:x

Més informació al briefing a dins de la missió.

NORMES

1. Reforços (respawn): No (exceptuant casos extrems)
2. Les frequencies de radio s'han de sintonitzar manualment.
3. Nomès el lider autoritza la demanda de suports.
4. Nomès el JTAC pot demanar C.A.S.
5. Els punts de rearmament i refuel estaran marcats al mapa (No hi ha Virtual Arsenal).
6. Nomès els pilots poden conduir aeronaus.
7. La quantitat de vehicles és limitada (No hi ha respawn de vehicles).
8. Si el lider d'equip no està operacional, el següent en l'ordre de la pantalla de selecció el substituïra.
9. Si el lider d'esquadra / comandant no està operacional, el següent lider d'equip en l'ordre de la pantalla de selecció el substituïra.

SERVIDOR

EDITOR

SilverArrow

Apuntats:

- SilverMachine
- Magnetar
- Charlio18?
- Kronus
- Diplock
- Greco
- ShadowFurtive
- Viper?

Assitència

- SilverMachine
- Magnetar
- Charlio18
- Kronus
- Greco
- ShadowFurtive
- Viper
- Paperboy
- Guillem
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#2
Intentaré incorporar algunes novetats, per fer les missions més dinàmiques i interessants. :çboix:

NOTA:

La missió requerirà ALiVE. En cas de que sortis l'actualització 1.58 de l'Arma i no fos compatible, és treuria de requeriments.

Actualització:

Punt 1. L'ALiVE ha sigut incorporat a l'estàndard, per tant nomès caldra que l'actualitzeu.

Punt 2. L'Arma 3 ha sigut actualitzat a la versió 1.58
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#11
Intel.ligencia ens envia una foto de l'objectiu de la missió d'avui, l'As de Cors:

 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#12
He fet una versió de la missió amb el LHD. A veure si tots el podem tenir disponible i aixi tenim una base d'operacions més interessant. :çsalut:


DESCARREGAR AQUI (75 MB)


Port i modificacions fetes per CUP amb llicencia APL-SA, aka share alike.

 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#15
Ho heu fet genial senyors!!! Molt bé!!! Un 10 per vosaltres! çXD

El principi ha anat lent, però per la pròxima canviarem com funciona l'extracció mèdica per fer-ho tot molt més àgil i ràpid.

Fer notar que avui hi havia molts suports aliats degut a que era una missió d'alta importancia pel comandant del MEU, a les pròximes molt probablement ni haura menys.

Assitència

- SilverMachine
- Magnetar
- Charlio18
- Kronus
- Greco
- ShadowFurtive
- Viper
- Paperboy
- Guillem
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#16
Reportage de guerra:

Desembarcant amb els bots una platja enemiga, per inserir-nos a l'Area d'Operacions, coberts per un AH-1Z


Embossant a l´As de Cors despres de neutralitzar-lo amb CAS.


Volant l'arsenal enemic


CH-53E aero-transportant HMMWVs cap al LHD


Pujant als bots per finalitzar l'extracció.


Foto de familia
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#18
Uns apunts ràpids sobre la partida d'ahir:

- Primer de tot, bona feina! 100% d'objectius de la missió.

- Era el primer cop que feia de lider (cartogràficament, entre altres coses, sóc un desastre haha) i ha sigut tan emocionant com estressant. En aquesta posició, estàs molt més pendent del teu grup, radio, enemics, brúixula i tot l'arsenal d'estris que portem. M'he adonat de certs errors que cometem, facllment solucionables amb una mica de pràctica i unes partides més.
En aquest punt, vull afegir, que seria bó, si fos possible...que cada semana, algú diferent liderés un petit equip per poder veure totes aquestes coses que he parlat.

-Sobre el LHD, ho he trobat una passada, tot i que la partida s'allarga una mica més pel fet de baixar / tornar els vehicles. (m'estava dormint al tonar la Zodiac hahaha)

- Per mi ha sigut una molt bona partida. Felicitats quip vermell, a l'equip negre no els hi dic res que son uns PROS i fan ràbia!! hahaha

Salut i fins la pròxima! :çvic:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19
Sobre liderar equips, al manual es parla una mica, tot i que no molt, ja que principalment s'ha explicat a classes que hem fet. Es com dius una tasca estressant, però conforme vas aprenent es molt mes fàcil, i lo bo es que es molt satisfactòria. Com dius, quan fas de lider no estàs per disparar, quan jo faig no disparo mai, tinc massa coses a fer i pensar. Però jo no trobo a faltar els trets quan lidero, ja que haver de fer les coses que fa un lider, vigilar l'enemic, pensar tàctiques de combat, avaluar situacions, moure els teus soldats, etc... compensa el no disparar i molt.

Si vols uns consells:

- Estigues mes pendent de liderar que de disparar enemics, sobretot si fossis lider d'esquadra.
- Situa't sempre en una posició en que puguis veure els teus soldats, normalment una posició endarrerida.
- El lider no ha de fer les coses per donar exemple, això es a les pelis, el lider a de manar als seus soldats de fer les coses, res d'anar el primer per morir primer, el lider a una posició endarrerida, i sempre delegant funcions.
- Fes servir fum sempre que sigui necessari, cobrir-vos durant un atac enemic, tapar el vostre moviment, etc...
- Al disparar menys, ets un ammobox andant, pots proporcionar una mica de munició extra als companys.
- Es molt mes efectiu que disparin els teus 3 soldats i que tu donis ordres, que que dispareu els 4 (per regle general).
- No tinguis por a ordenar en tot moment les coses a fer, i insisteix si veus que no et fan cas o que triguen massa.
- Coordina't amb els altres líders d'equip, les ordres no cal que passin sempre pel lider d'esquadra.
- Dona una mica de llibertat de moviment als teus quan sigui necessari, es a dir aprofita els seus coneixements i deixa'ls fer-los a la seva manera. Jo per exemple en neteja d'habitacions tinc molt clar quins son els procediments, perque les classes les faig jo, però alguns del grup tenen pocs o gens idea de com fer-ho, bàsicament els nous o els que no hagin fet cap curs. Per això encara que pugui veure molts errors, els hi deixo fer per no destorbar-los, a no ser que vegi res molt perillós.
- Seguir les ordres del lider d'esquadra, també vol dir saber interpretar les seves intencions, i adaptar-vos sense necessitat d'indicacions seves. Per exemple els perímetres de seguretat son molt importants, un error molt habitual es que el lider d'esquadra mana anar a un punt concret, i tothom va al mateix punt en un espai molt petit. Si no hi han ordres addicionals, s'ha de pensar que expandir l'àrea de seguretat es vital per evitar que l'enemic et sorprengui i t'elimini d'una tacada. Pren la iniciativa i mou els teus homes una mica mes enllà, per cobrir millor la zona, aprofita el terreny i les cobertures. Informa sempre que sigui necessari dels teus moviments. Jo per exemple ahir em vaig desplaçar lateralment varis cops per cobrir millor els flancs, notificant-lo al meu lider, en comptes de quedar-me agrupat amb tothom.
- Cerca sempre cobertures, si t'has d'aturar, aturat en un lloc amb cobertures, i si la aturada no l'has manat tu, sempre tens igualment un rang d'expansió per poder cobrir-vos, es a dir, mou-te una mica a una cobertura, sense anar-ta massa lluny trencant la formació.

Sobre liderar cada setmana un, es el que sempre volem, però amb una certa limitació. Aquí per liderar t'ho has de guanyar, has de portar un temps amb nosaltres, i haver aprés per tant com funcionem, lo ideal seria tenir mínim l'EBC (de fet segons les normes es un requisit, a mes del EAI que encara no l'hem redactat). No es pot deixar un novell de fer lider en una missió oficial, perque pot passar qualsevol cosa, s'ha de tenir un rodatge per liderar. Ja hem viscut partides on el lider principal era un complet novell, i han sigut un caos absolut. Si voleu liderar, estudieu el EBC, estudieu pel vostre compte, i presteu atenció durant les partides, us acabareu guanyat el dret a poder liderar :çsi: