Dilluns 16, partida ArmA 3 "Operació Ninjaaaaaaa" a les 22h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
El govern de l'Iran ha acomplert les seves amenaces després que l'OTAN aproves el bloqueig de mercaderies a les seves fronteres, i a començat el desplegament militar a l'illa d'Altis, que compte amb una base d'operacions avançades de l'exercit Català. El nostre govern per la seva banda, en veure fracassades les negociacions, i sense tancar la porta al diàleg, tot i que el govern de l'Iran en cap moment ha fet gestos per conversar, ha començat a fortificar posicions, i te previst el desplegament de unitats de reforç.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada i vehicles blindats.

MISSIÓ

Eliminar la presencia enemiga a la població i restablir l'ordre.

EXECUCIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

Tasques
Per determinar segons informes d'intel·ligència.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- La base aèria proporcionarà el suport.
- L'evacuació medica esta subjecte al personal disponible.
- El foc de suport esta subjecte al personal disponible.
- Les missions CAS estan subjectes al personal disponible.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

APUNTATS
- Viper
- Diplock ?
- ZeroQ
- Buran
- Jaumem
- AC_DC ?
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#4
Re: Dilluns 16, partida ArmA 3 "Operació Ninjaaaaaaa"

Ara he vist que l'steam m'esta actuaitzant el joc i son 1000 mb tingueu-ho present per actualitzar abans del dilluns
 
3 Juny 2011
783
0
0
#9
Re: Dilluns 16, partida ArmA 3 "Operació Ninjaaaaaaa"

Apunteu-me :çsi:

A quina hora és per cert? Si és a les 22h potser arrib-ho una mica tard (acabo les classes a les 21:30 i després he de sopar) però no hauria d'arribar més tard de les 22:10 màxim.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Re: Dilluns 16, partida ArmA 3 "Operació Ninjaaaaaaa" a les

A la missió del dilluns farem servir la Patrol Operations 3 modificada per mi, per tant com es nova no sabem exactament que ens trobarem ni com anirà. Jo ja he estat fent unes proves per conèixer el seu funcionament, però fins que no la provem entre tots no sabrem com es ni el potencial que te.
Tranquils que si la cosa no va be tinc la Domination bona que sabem de sobra com funciona i que funciona be.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#16
Re: Dilluns 16, partida ArmA 3 "Operació Ninjaaaaaaa" a les

Ja he solucionat el tema de l'ACRE amb el Team Speak. Resulta que s'ha d'executar l'arxiu .bat en mode administrador. Per la següent ja estarà ç;)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#17
Re: Dilluns 16, partida ArmA 3 "Operació Ninjaaaaaaa" a les

Em va agradar la partida del dilluns sobre tot perquè vaig poder comprobar que funciona bastant be el foc de cobertura obligant a la IA a posar-se cobert. També vaig veure amb en Wava que la IA flanqueja i millora bastant la jugabilitat.