Dilluns 12, partida ArmA 3 "Cel Obert" a les 22h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
El govern de l'Iran ha acomplert les seves amenaces després que l'OTAN aproves el bloqueig de mercaderies a les seves fronteres, i a començat el desplegament militar a l'illa d'Altis, que compte amb una base d'operacions avançades de l'exercit Català. El nostre govern per la seva banda, en veure fracassades les negociacions, i sense tancar la porta al diàleg, tot i que el govern de l'Iran en cap moment ha fet gestos per conversar, ha començat a fortificar posicions, i te previst el desplegament d'unitats de reforç.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada i vehicles blindats.

MISSIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

EXECUCIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

Tasques
Per determinar segons informes d'intel·ligència.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- La base aèria proporcionarà el suport.
- L'evacuació medica esta subjecte al personal disponible.
- Les missions CAS estan subjectes al personal disponible.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

APUNTATS
- Viper
- Eduard
- Kopant
- Buran
- AC_DC ?
- ZeroQ
- Tuixo
- TBlack
- Frodo
- Diplock
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#18
La partida d'ahir va estar molt bé, no se si vareu fer debriefing, ja vaig marxar tot justa acabada la missió ja que era tard i em sembla que anàveu a fer un altre.

Com he dit, la missió va anar molt bé, tot i que no varem aconseguir el propòsit, almenys en grup Alfa2 varem sobreviure tots en tota la missió sense haver de fer respawn ni una vegada.
Varem anar en paral·lel a Alfa1 fins a E1 o E2, no recordo, estàvem coberts per unes roques, però al no tenir angle sobre l'objectiu ens varem separar en binomis, en ZeroQ i Frodo apostats a les pedres i en Tuixó i jo varem obrir-nos cap al bosc a la dreta, era una posició més elevada i amb molta més cobertura. Des de aquesta posició varem veure tot el complexe, fins que varem arribar els reviscuts d'Alfa 3 ç;) a la nostre posició i varem ocupar una caseta que teníem davant, llavors en nostre binomi es va reagrupar amb el d'en ZeroQ i des de allí varem donar cobertura a l'assalt.
Després varem assaltar el complexe sense més complicacions.
El lideratge d'en ZeroQ va estar perfecte, odres clares, precises i en cas de dubte, esperar i confirmar :çsi: .
Només hi ha una coseta a dir, i que ja li vaig comentar a ZeroQ en el seu moment, i va ser quant anàvem cap a la posició adelantada arrossegant-nos, el Lider va ordenar que anisem més ràpids i que en aixequéssim i en ZeroQ va seguir les seves ordres, va ser llavors quant ens van veure els enemics i ens van disparar, tocant en Tuixó i perdent l'efecte sorpresa, crec que no devíem haver fet cas de l'ordre, ja que érem nosaltres els que estàvem exposats i veiem millor que passaria si ens aixecàvem.

Viper, a mode de pregunta per saber-ho per un altre ocasió: Era correcte seguir la ordre o en aquest casos, millor avaluar la situació i obrar en consequencia? encara que es contradigui un ordre? - No ho dic per que ho diguessis tu, era per la situació, o almenys a mi m'ho va semblar que era perillos tal i com va ser.

Per la resta, moltes gràcies a tots per la partida, m'ho vaig passar molt bé, un plaer combatre al vostre costat :çseny:

Fins la propera. :çsalut:

Editat: era Alfa 3 no Alfa 1, a Kopant el varem estar cuidant una bona estona en Tuixò i jo ç;) , ja que le Boss era criant malves :çamor:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
Buran said:
Viper, a mode de pregunta per saber-ho per un altre ocasió: Era correcte seguir la ordre o en aquest casos, millor avaluar la situació i obrar en consequencia? encara que es contradigui un ordre? - No ho dic per que ho diguessis tu, era per la situació, o almenys a mi m'ho va semblar que era perillos tal i com va ser.
Les ordres son ordres, i no es poden desobeir, si ho féssim el funcionament militar no tindria sentit, i el lideratge, fos qui fos, no seria efectiu. Dit això, que no es puguin ignorar les ordres no vol dir que no es puguin parlar en ocasions, si realment penseu que una ordre no es la mes correcte, o que es potencialment perillosa, podeu exposar molt rapida i breument les vostres raons, perque el lider puguin revaluar la seva ordre per decidir si canviar-la o mantenir-la, com dieu, vosaltres teniu una visió de la vostre posició i situació que potser el lider no veu be (no era el cas ahir).

En el cas concret d'ahir, el problema no es que fóssiu cos a terra, el problema es que estàveu trigant molt, per aixo us vaig ordenar accelerar l'avanç, recordeu que les meves paraules textuals van ser "doneu-vos una mica de vida". Mentre algú es desplaça, la defensa de tota la unitat es compromet una mica, ja que no podeu cobrir be, per això es important intentar mantenir els temps de moviment reduïts. Jo no creia que en aquesta distancia la IA ens veuria, no ho sol fer, vam tenir mala sort ahir.

I ara per fer un resum d'ahir, passo a comentar nomes els punts importants. Tot i que la missió va ser una mica accidentada, i A3 va ser completament eliminada (i jo mateix), la gestió dels grups va anar molt be. Vaig trobar molta facilitat per manar, ja que els caps de grup de foc, ZeroQ i Diplock, van manegar molt be els seus grups. No vaig tenir excessiva feina ahir gràcies a l'entrenament que anem fent. Les comunicacions van anar també força be, tot i que Diplock et posaré un pot a casa teva i cada vegada que diguis EMISSOR-RECEPTOR en comptes de RECEPTOR-EMISSOR hauràs de ficar un 1€ ;)
L'atac no va resultar tant bo com esperava, ja vam tenir problemes en una altre missió en aquest mateix punt, per el que es veu es una zona complicada d'atacar, però va ser acceptable.

P.D: Un apunt important sobre aeronaus, ahir van haver reaccions incorrectes amb els helicòpters. Després de desplegar les tropes, i quan estaven a l'aire, vareu seguir disparant els helicòpters, i aquí es una error d'avaluació de l'enemic. Els helicòpters no anaven artillats, es veia clarament, i per tant no representaven una amenaça directa, per tant no tenia massa sentit disparar a un enemic que no ens pots atacar, tenint altres enemics desplegats a la base. A mes les aeronaus en vol son difícil d'abatre, es gasta massa munició.
Vaig sentir de dir de fer servir els AT. Tocar una aeronau amb un AT es molt difícil, per tant nomes s'hauria de fer quan una aeronau realment representa un perill, o si es una prioritat abatre l'aparell, per exemple perque transporta un VIP que hem d'eliminar.