DCS World - Missió de Testeig - 10.10.12 - 22:00h

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys, voldria provar una serie de missions baixades per al DCS World, així que aquesta nit esteu convidats a fer "beta-testers", se que aviso amb molt poc temps, però fins que no he pogut actualitzar el DCS i començar a fer proves no he tingut llestes les missions, si això funciona podem tenir missions força interessants.

Es necessiten tan pilots de KA-50, com d'A-10C, com de SU-25T i també de CA (Combinated Arms).

Us espero aquesta nit al TS, fins despres.

Buran
 
#8
Avui m'han petat els PLCs, deixant-me sense connexió des de l'estudi... a mitja missió....NORRR!!

Això si, gràcies Buran per la missió. Tot i ser una "pachanga" de proves m'ho he passat molt bé l'estona que ha durat. Aquí el meu debriefing:

M'he posat al comandament de les forces terrestres i ens hem posat en marxa cap a l'aeroport de Gudauta (que havíem d'invadir).


Una formació molt maca.

En arribar prop del segon poble detectem unitats enemigues just a temps que en Buran arriba a la zona amb el seu su25T. Ràpidament liquido la AAA per a que no dongui problemes a la caballería. Tanmateix en Buran detecte un SAM de llarg abast (massa lluny per a que arribi jo) i en un intent d'eliminar l'amenaça és abatut.

Així em quedo sol i decideixo intentar millorar la posició per a eliminar els dos blindats que fan un bloqueig a l'entrada del poble. Per sort tinc bona punteria i liquido la oposició, tot i perdre un blindat.



Aquí caldria una musica èpica!

Continuo l'avanç i en el següent poble trobo de nou oposició. Un tanc queda encallat en un pont i en posar-me als comandament rellisco enrere i queda panxa enlaire :çboix: Aquest cop els enemics estan més ben amagats i costa liquidar-los. De nou aconsegueixo treure de l'equació la AAA, però els blindats es compliquen, apareixen un parell de blindats nous a l'horitzó que van llançant mort des de la distància. Quan crec que ja els tinc en el punt de mira paf... sense munició!! Salto de blindat... igual!! Maleit sigui, he d'esperar una eternitat així que quedo a les mans d'en Buran.


Aquestes coses ¿passen?

Ell per la seva part intenta eliminar el SAM de llarg abast amb el Phantasmagoria del su25tt, cal dir que és el primer cop que el fa servir... llança el paquet i per desgràcia la resposta del SAM és fatal i en Buran cau. Ens quedem tots dos en càmeres externes mirant el vol del míssil... s'acosta a una formació en les serralades, veiem la unitat radar... el míssil s'acosta i paf falla per dos metres!!! CAGUNTOT!!!


Qui s'imaginava que aquest míssil fallaria?

Sense munició decideixo donar un cop de mà amb un Su25T així que salto als comandaments de la granota... i aquí s'acaba l'aventura d'avui i comencen els mals de caps. Els PLCs fallen, em quedo sense connexió i no sé si ho podré reparar aquesta setmana....

Això s'ha de repetir!!!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Jo he descobert horroritzat, just abans de sopar, que no havia actualitzat i que la descàrrega son 5 Gb. Encara està baixant... :çno:

Demà serà un altre dia.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#11
Llàstima Madelf, em vaig imaginar que alguna cosa havia pasat al desconectar-te de sobte, poc despres de "marxar" tu vaig començar a trovar-me còmode en el Su25T i vaig aconseguir esborrar del mapa tres SAM, evitant els misils de l'ultim amagat-me en les muntanyes, poc despres, anava massa baix, i em van abatre a mi a cop de canonades i ametrelladores.

El pitjor de tot va ser que na va haver manera de que en Wawa es pogués conectar, algun problema amb l'antivirus/firewall que no va poder resoldre, a veure si a la próxima pot.

Llavors, programo aquesta missió per la setmana que bé?, estant bastant ben fetes.

Sempre es poden afegir més unitats si fes falta.

Buran
 
#13
Buran said:
Llavors, programo aquesta missió per la setmana que bé?, estant bastant ben fetes.
Com vulguis, si vols la volem a la 4 setmana de mes o si en Rush l'hi va bé o podem fer la setmana vinent. Això si, caldria un Brief i practicar missions SEAD amb el su25T vist com és la missió. Per nombre d'enemics no pateixis que tan sols varem veure uns quants, segur que n'està farçit!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#14
madelf said:
Buran said:
Llavors, programo aquesta missió per la setmana que bé?, estant bastant ben fetes.
Com vulguis, si vols la volem a la 4 setmana de mes o si en Rush l'hi va bé o podem fer la setmana vinent. Això si, caldria un Brief i practicar missions SEAD amb el su25T vist com és la missió. Per nombre d'enemics no pateixis que tan sols varem veure uns quants, segur que n'està farçit!
Em sembla bé fer-la la setmana vinent, cap problema.