DCS 1.2.6 requereix S.O. 64 bits

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#1
Hola a tots,

Ahir em vaig baixar el DCS 1.2.6, el vaig instal·lar i tot perfecte però a la hora de volar en qualsevol modalitat
em sortia el missatge "DSC dejó de funcionar" i tornava al menú principal.

Doncs per ho vist el problema es que a partir d'aquesta versió requereix s.o. de 64 bits.

El que vull fer es instal·lar la versió 1.2.5, però no la trobo, algú la té? perquè a la pàgina oficial només està la 1.2.6

P.D. L'informació l'he tret d'aquí, http://www.proyecto-alfa.net/cms/foros/ ... cionar//1/

Gracies.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
No en tenia ni idea d'això, però si es veritat la cosa està xunga, ja que les versions són amb autoupdate, és a dir, s'actualitza automaticament al arrancar el simulador i desde la zona de descarregues de DCS tindran la última, la 1.2.6.

No se si algun companys té el de 32 bits i li funciona, em sap greu.

Si al final fos això, em sembla que hauras d'actualitzar el SO per a poder utilitzar-lo.

Sort,

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Blader ja toca que et passis als 64bits, que es un altre mon, la majoria de gent ja ho ha fet, a les enquestes que es fan a internet surt que la majoria ja te 64bits.
A mes en el cas del DCS es vital, el simulador dobla els FPS si tens un SO de 64bits, se que es un rotllo haver de reinstal·lar windows, però es que 32bits s'ha quedat enrere ç;)
 

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#5
No, si el problema no es possar el w 64 Bits, el tema es que tinc que canviar tot el ordinador, el que tinc té només 3 Gb de ram,
però es que no es pot posar mes memòria, això vol dir canviar placa base, micro i ram....200 € tirant molt baix :çno:
Tinc un intel duo 4500 del 2007....jejeje, ja toca canvi. :çrubl: :çrubl:
 
#6
Jo fins la setmana passada volava amb un Dual Core amb 4Gb (4 tabletes de 1Gb cadascuna), windows 7 i amb una targeta gràfica a la par. L'odinador no era cap maravella i els gràfics anaven a mínims, però es podia volar a DCS perfectament. El pas, amb aquesta màquina, de wXP a w7 va ser espectacular.

Això si, amb una màquina nova vueras horizons i tot! ç:D
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#9
Viper said:
Jo abans volaba amb un Core2Duo hem sembla que pitjor que el teu, amb 4 gigues, i amb Win7 64 m'anava molt be, i el DCS al doble de FPS.
Quan va sortir el DCS World vaig instal·lar-lo amb una màquina, en principi, més bona que la teva amb W7 64 bits i 8 GB de RAM, volava l'avió rus que et donaven d'entrada, i no m'anava igual que el LOMAC FC2. Podía volar però no amb la fluïdesa del FC2, no sé què feies si t'anava tant bé. Potser em vaig perdre algo ?

Si dieu que va tant bé m'agradaria comprar-me el FC3, però vaig desinstal·lar el DCS World ja que jo, abans que res, vull fluïdesa