D&D: Neverwinter Online, un MMO gratuït

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


L'altre dia hem vau dir en Paperboy i no recordo qui va ser l'altre, que havia sortit un Neverwinter online gratuït, aixi que l'he descarregat i l'he provat. Es un MMO basat una mica en els jocs de Neverwinter (i el seu mon òbviament). El MMO no esta malament, no en soc cap expert de MMO, però el veig una mica com tota la resta, ha perdut d'RPG per guanyar d'MMO. No esta malament, es entretingut, i als que us agraden d'aquest tipus segur que us agradarà.
Podem fer un Guild nosaltres i anar pujant els personatges, es divertit mes que per el joc, per la col·laboració entre diferents classes de personatges, ja sabeu, el tanc, el sanador, etc... Jo m'he fet una Elfa del Bosc lladre.

El podeu baixar d'aquesta web http://nw.perfectworld.com primer us baixa un fitxer poc pesat, instal·leu el joc, i llavors lo primer que fa després que us creeu el compte d'usuari i us connecteu es baixar tot el joc.

Hi ha tres servers Europeus, jo estic al tercer, Dragon. No es difícil de jugar, i tenim bastants tecles per fer atacs especials.



[youtube]fU9ydfxlUm8[/youtube]
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
El tinc instalat i, tot i que no l'he tocat gaire, em sembla que no val massa la pena... Ja em faré un personatje a dragon per mirar de donar-li una altra oportunitat.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
No se com afegir-te, em demana un nom amb format xxxx@xxxx o algo aixi. millor quedem a algun lloc i alguna hora. Vaig a posar-m'hi ara una estoneta abans de sopar. :çsi: