Coop dilluns 24 Set -- 22:15

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#21
Un altre dia el que hauríem de fer és que mentre uns carreguen els cotxes de material un parell s'ocupin de vigilar la base per si ve algú a atacar-nos.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#25
Buran said:
El tema ACRE el tindrem que començar a pràcticar com més aviat millor, penso que si hi ha millores que podem usar com més aviat ens acostumen millor, el que es podria fer és triar una missió més senzilla i configurar tots l'acre el mateix dia i fer la missió per a probes i deixar-ho to configurat.
Voleu que quedem per el dissabte per la tarda (despres de la migdiada, of course ) ? Tambe podríem quedar per la nit.

Paral.lelament, en funció de la disponibilitat del personal, m'agradaria continuar (o tornar a començar) la missió que vam fer el altre dia de patrulles en un entorn amb mes calma i tranquilitat, com per exemple, un diumenge per la tarda.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#26
Kronus said:
Buran said:
El tema ACRE el tindrem que començar a pràcticar com més aviat millor, penso que si hi ha millores que podem usar com més aviat ens acostumen millor, el que es podria fer és triar una missió més senzilla i configurar tots l'acre el mateix dia i fer la missió per a probes i deixar-ho to configurat.
Voleu que quedem per el dissabte per la tarda (despres de la migdiada, of course ) ? Tambe podríem quedar per la nit.

Paral.lelament, en funció de la disponibilitat del personal, m'agradaria continuar (o tornar a començar) la missió que vam fer el altre dia de patrulles en un entorn amb mes calma i tranquilitat, com per exemple, un diumenge per la tarda.
A mi el dissabte en principi amb va bé. :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#30
El proper dilluns continuarem amb la missió allà on la vam deixar, si us sembla bé. (i si tot funciona correctament) :çsi:

Ens trobem a les 22:00 i llencem a les 22:15 (diposeu de 15 minuts per a verificar l'ACE amb el 6u :mrgreen: )
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#36
Cada cop crec que ens surten millor les missions, ens comencem a entendre i comencem a semblar una esquadra, salvo cosetes que hem d'anar perfilant, llàstima que l'Acre encara el tenim que polir, ja que em vaig quedar afònic en un moment de la partida de tant repetir que tenia l'enemic a tir i en Balder que no em sentia, o es feia el sord ç;) .

Gràcies a tots per la partida, vaig passar-m'ho molt bé.

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#37
Si, va anar força bé. Com comenteu va haver-hi algun moment en que no ens enteniem gaire amb el tema de les comunicacions com en el cas que comenta en buran. Sort de que al diplock no li va funcionar l'acre i ens feia d'enllaç. ç:D Per cert diplock que potser reiniciant el TS hagués funcionat bé. A la propera ocasió ho provem.

Pel que fa a la disciplina durant la missió jo només tinc una queixa: al avançar sobre l'últim poble se suposa que en kronus i en zeroq ens cubrien com a frantirador i observador des d'una posició privilegiada i de cop apareixen "triomfalment" amb el vehicle fins al bell mig de la zona "perillosa". Això és deixadesa de funcions i arriscar la vida pròpia i dels companys i blablabla i, per que el pollastre ja està mort, que si no us monto un ídem que us envio a netejar letrines durant dues missions. :mrgreen:




He de reconèixer, però, que tot va sortir bé i que en el tema d'assaltar i asegurar patis i edificis vam aprobar amb nota:
- hem acoseguit sobreviure tots i sense gaire ferits.
- hem acomplit amb les missions assignades

- hem descobert els IEDs que hi havia a la carretera els hem fet esclatar de forma controlada.
- tot i que va caure algun civil no en van ser gaires (un humà que conduia i un pollastre que fugia van ser cosa meua, sorry)
- no em perdut vehicles ni material tontament, tot i que el jakal no ens ho va posar facil. Al final vam abandonar una mica de munició però tampoc n'hi havia per a tant.

En fi, sobretot pel que hi ha en negreta, felicitats nois! :çsi:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#38
Jo també m'ho vaig passar molt bé, a més ara ja començo a saber com funciona tot una mica que la primera partida no sabia ni amb quin boto es miraven les caixes ç:D
En aquest joc hi ha cotxes suïcides o persones suïcides? ho dic perquè jo també vaig estar temptat de massacrar la camioneta aquella que venia cap a nosaltres.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#39
Buran said:
llàstima que l'Acre encara el tenim que polir, ja que em vaig quedar afònic en un moment de la partida de tant repetir que tenia l'enemic a tir i en Balder que no em sentia, o es feia el sord ç;) .
Aixó va ser problema de les radios. Les radios normals que venen amb el joc tenen un abast molt limitat. Per aixó, en tots els servers amb ACRE, el primer que es far es fotre-les en mar i agafar la AN/PRC 148 VHF que permeten un abast molt mes llarg i amb millor qualitat. Llàstima que el server no les tingués.


Balder said:
Pel que fa a la disciplina durant la missió jo només tinc una queixa: al avançar sobre l'últim poble se suposa que en kronus i en zeroq ens cubrien com a frantirador i observador des d'una posició privilegiada i de cop apareixen "triomfalment" amb el vehicle fins al bell mig de la zona "perillosa". Això és deixadesa de funcions i arriscar la vida pròpia i dels companys i blablabla i, per que el pollastre ja està mort, que si no us monto un ídem que us envio a netejar letrines durant dues missions. :mrgreen:
Mea Culpa. pero es va fer des-de el convenciment de que no hi havien mes dolents a la vista. Ni amb vision termal ni normal. L'unic risc provenia dels edificis, i el canó del jackal es molt mes adient per trinxar edificis que un fusell de franctirador, com ho es un parell mes de mans que puguin netejar edificis.

De tota manera, reconeixo que va ser una falta completa i absoluta de disciplina. Com ens van explicar al quartell de instrucció quan feia la mili, " La disciplina se demuestra cuando se obedece una orden que se sabe totalmente equivocada"

La propera vegada em quedaré a lloc. :mrgreen:

Diplock said:
Jo també m'ho vaig passar molt bé, a més ara ja començo a saber com funciona tot una mica que la primera partida no sabia ni amb quin boto es miraven les caixes ç:D
En aquest joc hi ha cotxes suïcides o persones suïcides? ho dic perquè jo també vaig estar temptat de massacrar la camioneta aquella que venia cap a nosaltres.
El procediment correcte per parar un vehicle "civil" al ARMA2, es tirar a les rodes. El vehicle es para i els ocupants surten corrent o es queden al costat del cotxe disparant. Es en el moment en el que surten en el que un es te de fixar si van armats o desarmats per passar a la acció.


Per acabar, una bogería que he vist per internet...

Es podría traduir com el "autobus de la ira!"

[youtube]kZc0mwTbgwI[/youtube]

No som els unics que reiem molt! :çboix: