Allistament

3 Novembre 2014
4
0
0
#1
Bones!
Sóc n'Acnarfaliv, i sol·licito poder allistar-me amb vosaltres per apréndre, juguar i passar-m'ho bé amb un bon grup de gent propera.

Fa molt poc que he començat a juguar, però ganes no en falten.

Salut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Benvingut siguis company!
Quin son els simuladors que més et criden l'atenció?
Ahir mateix vam començar el curs EBC (Entrenament bàsic de combat) pel simulador Arma3. Encara ets a temps de posar-te al dia si vols ;)
 
3 Novembre 2014
4
0
0
#6
Bones!
Seguint a uns col·legues de joc que fa temps que compartim experiències, em van recomanar que m'allistés amb vosaltres, que podia aprèndre molt.
Ara mateix estic molt enganxat a l'Arma 3 (tot just fa 2 setmanes que el tinc), i el tema de juguar en comunitat sempre ho he trobat molt atractiu.

En fi, aniré entrant de tan en tant per veure si hi han noves als forums, i ja estaré alerta del que es vagi fent.

Salut i gràcies!