Allistament Snoopy

Snoopy

Nou usuari
14 Gener 2012
7
0
0
#1
Hola a tothom :çsalut: soc el germà de gosdatura se que fa temps que sem espera per aquests llars però com be diuen mes val tard que mai :D
Des de fa molt de temps que m'interessa la temàtica de l'aviació de la 2GM i ja era hora que em decidís a abandonar les males costums de jugar contra la maquina i amb nivells massa allunyats a la simulació aixi que t'han aviat com es pugui m'agradaria poder començar amb la instrucció per poder servir en aquest gran escuadró :çseny:
Saluts a tots i amb ganes de començar!
Brother per fi u as aconseguit :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Home! quina bona noticia!
A veure si cundeix l'exemple i el meu germà (se que ens llegeixes de tant en tant) també s'acaba animant!

Benvingut siguis snoopy! :çcerv:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.