Allistament SilverArrow

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1
Hola!

Sóc en SilverArrow, nat a Barcelona tot i que visc a l'extranger des de fa uns anys.

Fa forces anys que jugo a diferents jocs de simulació però mai havia jugat en comunitat/clan/grup, per tant començaria una mica de zero.

Tinc moltes ganes d'aprendre i compartir bons moments amb vosaltres; així com també tenir una oportunitat per pràcticar el català, que fa temps que no el parlo gaire.

Estic especialment interessat en la serie OFP/Arma ( tinc tots els jocs des de l'OFP fins a l'A3 amb tots els DLCs), també m'agradaria algun dia aprendre una mica com funciona el DCS.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Be després d'aquesta benvinguda estàndard que tinc, dir-te que aprofitis que acabem de començar el curs d'Entrenament Bàsic de Combat al grup de l'ArmA 3 i nomes em fet una classe, que es la mes bàsica i simple, i t'apuntis per la classe d'aquest dilluns 10, aixi podràs fer tot el curs obtenint el certificat i ascendir de Recluta a Soldat ç;)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Benvingut siguis company :çcerv:

Tal i com diu en Viper aprofita que aquest dilluns passat vam començar el curs EBC (Entrenament Bàsic de Combat) amb molt de material interessant tot editat per nosaltres en català. Et convidem a que vinguis el proper dilluns a les 22:00 hores al TeamSpeak dels Cavallers. I res qualsevol dubte que tinguis ja saps on trobar-nos :çruc:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#6
Moltes gràcies per la càlida benvinguda!

Podeu comptar amb mi per el pròxim entrenament del dilluns :çsi:

Respecte al DCS, m'esperare tenir una mica més de rodatge al grup ja que sóc molt dolent pilotant ( vaja sóc únicament bo fent "trompos dinàmics" contra el terra ), i haureu de tenir molta paciencia hahaha.