allistament Polius

polius

Nou usuari
7 Febrer 2014
9
0
0
#1
:çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny:
hola amics soc en polius i m'encantaria pertanye aquest marevellos esquadro tinc 14 anys (tampoc tinc perquè inventarma algu falç) pero tinc molte habilitat pels simuladors i desde petit he volgut estar un pilot. m'agradaria pertanyer a 2 categories de simulació, aeria (dcs world, tot i que no ser com volar en absolut)i terrestre( arma2 tot i que voldria ser tranportiste,helicopters cotxes...)
merci per gasta per del seu temps mirant aquest missatge. salut catalans desde el masnou.

polius


PD: amuntttttttttttttttt catalunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çruc: :çruc: :çruc: :çruc: :çruc: :çruc: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çseny: :çamor: :çamor: ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D :çcast: :çfeli: :çcast:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.

P.D: Et perdonem les faltes d'ortografia perquè encara tens 14 anyets, però l'Associació d'Emoticones Abusades (AEA) està preocupada per el teu post ç:D
 

polius

Nou usuari
7 Febrer 2014
9
0
0
#3
merci estic molt emocionat i apartir d'ara ja anire més em compte em le meves faltes d'ortografia, igual qu a l'escola ç:D per cert parlem per ts i m'expliques com va i com funciona tot???
 

polius

Nou usuari
7 Febrer 2014
9
0
0
#8
merci aqui tots sou molt amables jajaja :çcast: :çcast: :çcast: per cert em se molts dels avions, són la meva afició dede els dels germans bells fins un f-9
:çseny: :çseny: :çseny: :çseny:



xd
:prot:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Una estància llampec, en Polius esta creant el seu propi grup a internet, el Real Tactical Games, suposo que per incompatibilitat d'horaris amb nosaltres. Aixi que res, esperem que tinguis sort (sigues perseverant, que tirar endevant un grup costa) i sempre podem quedar per fer partides conjuntes amb algun simulador.
De moment ens ha donat el seu TS3.

Adreça: realtacticalgames.zapto.org
Contrasenya: rtg