Allistament Paperboy

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Hola!! Bon dia!! Un cop presentada la meva petició al fòrum General, he llegit que toca fer-la a l'apartat del joc en el que vols participar...i aqui soc!! Aixo no vol dir que més endavant no m'atreveixi amb altres simuladors, però de moment amb l'Arma 2, 3, més expansions...crec que vaig ben farcit!! Espero poder fer alguna partideta ben aviat amb vosaltres!! Ens veiem Cavallers!! :çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Benvingut al grup d'Arma.

Aquí de moment fem servir a les missions "oficials" ( tots els dilluns a les 22:00) l'arma2 Combinded operations amb algun que altre mod, sobretot l'ACE i l'ACRE encara que aquest mes el dediquem a fer servir mods de la segona guerra mundial. Els divendres participem també en missions cooperatives amb altres grups ja quel els companys del Grupo Armados ens conviden totes les setmanes i ens deixen una esquadra a la nostra disposició. Si t'interessa trobaràs els fils de convocatòria al apartat "operacions externes" del fòrum.

També som molts els que tenim l'arma3 i, a la llarga, acabarà sent el simulador d'ús oficial. De manera informal anemt fent missions amb l'arma3, quan ens apleguem uns quants al TS, com ahir mateix, que vam fer una estoneta.

En fi, si t'agrada l'arma i la dinàmica de joc dels simuladors en general, aquí segur que t'ho passaràs prou bé. :çsi:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#5
Home s'entén prou bé que l'Arma 3 poc a poc sigui l'oficial...tot i que encara li falta molta cosa, poc a poc serà el que a arribat a ser ara l'Arma 2...hi ha una barbaritat d'Addons i d'Scripts per fer el que vulguis i si ho sumes als gràfics nous...mare meva!! Ja friso per veure el mod de DayZ per al 3, de moment he trobat això...i te molt bona pinta!!

[youtube]NpQIZvbSuq0[/youtube]