Allistament Ojo de Buey

25 Agost 2014
3
0
0
#1
Hola a tots,

Be malgrat que el meu nick es hispanofol soc de Sant Celoni, no conec gaire el mon dels simuladors però poc a poc hi hauré de veure la llum, realment vinc dels MMOs dels que amb el temps he creat, desenvolopat i tancat algun fansites, clans, aliances, etc.. i ara sembla que la meva vida en un o dos anys apuntarà al Star Citizen.uuuuuuUUUUuuuuu ;)

No us desvetllaré res que no sabeu del Joc, però si que hi ha moltes ganes de trobar una comunitat catalana per donarli voltes el tema, així que per lo que necesiteu, us aniré segunt.

Salut

OdB
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Benvingut siguis company :çcerv:

Per ara som pocs els que tenim Star Citizen a la comunitat però com dius encara queda força perquè sigui una versió "jugable". Suposo que tambè coneixes l'Elite Dangerous (jo en tinc tots dos) que de moment pel meu gust m'està agradant més el que porten fet a dia d'avui, clar que quan tingui acabat l'Star Citizen segurament serà molt millor però si l'economia t'ho permet (per jugar a la beta i a la versió oficial 60€).

D'altra banda et convido a que facis un cop d'ul als altres simuladors que es mouen a la comunitat com ara IL-2, DCS en l'apartat simulació aerea i Arma3 en l'apartat simulació d'infanteria.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 
25 Agost 2014
3
0
0
#7
Merci per les benvingudes, lo cert es que no coneixia pas el Elite Dangerous ZeroQ i m'ha fet molta gracia perqué jo era dels que jugaven al d'Amiga jaja Sembla que si el comparem amb el SC el primer es mes simulació exclusiva i el segón es mes interactiu amb l'entorn, planetes, etc. a mes de la simulació.

He trovat un vídeo on entrevisten als dos gurus gggg :)


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NvPU8e2ezgo[/youtube]​

As you like it

OdB

P.D.: Ah per cert algú comentava la similitut que veia entra les Constelations del SC, lo cert es que cada escuna te una finalitat diferents, com els diferents models de Freelancer, Aurora, etc.. (transport, militar, exploració i en el cas de la constelation la Fenix es la "pija", la que entra atres coses sacrifica una torreta crec per donarte el luxe de disfrutar d'un mirador)