Allistament Kopant

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Doncs bé, ara que ja disposo de l´equip necessari per poder començar, voldria oficialitzar la situació i demanar de manera oficial (valgui la redundancia) la solicitud per ingressar en l´esquadro DCS.

La meva experiencia en DCS: Baixa i autodidacta (no he volat mai online, bé si...un cop.....l´altre dia amb en Madelf... ç:D
Experiéncia en simuladors. Baixa també...DCS A10 i alguns pinitus fa anys amb FS X.


Doncs aixo, que aqui em teniu pel que faci falta i per col.laborar en el que bonament pugui.

Salut i força!!!!
 
#2
Així doncs has aconseguit uns pedals i que no t'esbudelli la dona! Tot un heroi!

Deixa'm ser el primer en donar-te la benvinguda Kopant! Incorpora't quan vulguis a les sessions d'aprenentatge col·lectiu (molt comunista) que estem fent els dimecres i de ben segur que en poc temps estarem fent missions també! :çruc:

Ens veiem company!
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#4
Moltrs gracies companys! Ja tinc ganes de començar a fer els meus primers vols amb vosaltres....a veure si aquest vespre estic en condicions perque aquesta setmana em llevo a les 5 cada dia i cap al vespre soc una anima en pena :(
El seguent dimecres ja podeu co mptar amb mi pel que sigui que jo hi sere segur.
PD: Madelf jactin pedals! I desde que els tin ja no he tornat a aixecar el vol en condicions :( era mes facil amb la Z i la X xD pero ja m hi acostumare ;)