Allistament JB

27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#1
Molt bones a tothom!

Com que m'agrada fer les coses diferent a la resta, enlloc d'allistar-me i aprofitar l'ocasió per presentar-me, ho he fet a l'inrevés:

viewtopic.php?f=18&t=1078

I amb el totxo que hi vaig escriure crec que sobren les paraules ç:D

Doncs això: sol·licito formalment la incorporació a les files dels Cavallers del Cel, esperant compartir una mica aquest hobby tan impopular que ens agrada amb altres aerotrastornats com jo.

Salutacions!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.