Allistament Eduard

4 Gener 2014
120
0
0
#1
Bon dia a tots!

Avui és el dia del meu aniversari i ha arribat a les meves mans l'Arma III ! i m'agradaria formar part d'aquest grup ja que totes les comunitats espanyoles són massa castellanes, ja m'enteneu.

Tinc experiència amb l'Arma II i el Dayz, però segueixo considerantme un jugador novell, ja que no passo moltes hores al dia jugant.

Bé, em dic Eduard, sóc de Lleida i tinc 20 anys, espero que em pugueu incloure en el vostre grup i que puguem jugar moltes partides :çseny:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Benvingut siguis company :çseny:

Suposo que ja ho deus haver llegit però per si no ho has llegit els dilluns es el dia que fem partides a l'Arma3. Comencem a les 22:00-22:05 i depenent de la partida i la disponibilitat de cadascú juguem un parell d'hores normalment. Els divendres també acostumem a jugar amb el grup Armados a les 23:00 hores tot i que ultimament tenim pocs efectius i ja fa algunes setmanes que no fem aquestes partides.

Aquest dimarts 7 (ja que dilluns hi haurà pocs efectius) farem una partida o sigui que el millor que pots fer es apuntar-te a fil i venir a fer un cop d'ull. Primer recorda baixar l'estandard de la comunitat on trobaràs els pegats que fem servir per l'Arma3. Ja t'anirem posant al dia çXD
 
4 Gener 2014
120
0
0
#6
Moltes gràcies per la vostra acollida!

Quan acabi els exàmens, que serà pel febrer, estaré pendent de les partides que feu.

Bona nit i fins aviat!!

:çvic:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#11
Eduard said:
Moltes gràcies per la vostra acollida!

Quan acabi els exàmens, que serà pel febrer, estaré pendent de les partides que feu.

Bona nit i fins aviat!!

:çvic:

Deixeu-lo estudiar tranquil, homes! Esteu impacients per fer "novatades" a algú, eh bandarres?
 
4 Gener 2014
120
0
0
#12
Mare meua la que m'espera :lol:

Com ja vaig dir, pel Febrer estaré molt més disponible i faré tot el que m'heu dit del teakspeak i el fòrum.

Apa fins aviat! :çulle: