16/02/2018 Cooperativa UST 11thMEU i ESUS

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Bones senyors,

us informo que el proper dia 16/02/2018 a les 22h tindrà lloc una cooperativa entre la UST, la 11th MEU i el Clan ESUS. Si algú està interessat us agrairia que ho notifiquéssiu no més tard del 11/02/2018


Mods:

  • ACE 3 v.3.12.1
  • ACEX v3.3.0
  • ACRE 2 v2.5.981
  • ASRAI 3
  • CBA A3 v2.6.1
  • CUP Units v1,10
  • CUP Vehicles v1,10
  • CUP Weapons v1,10
  • DAC A3
  • Enhanced Movement
  • FFAA v6.0.7.1.1
  • JBAD
  • Lythium v1.08
  • RHS USAF v0.4.5
  • ACE3 compat USAF
  • ACRE2 compat USAF
  • CUP Vehicles compat ACE
  • CUP Weapons compat ACE
  • FFAA compat ACE
  • ACRE2 compat FFAA


Podreu trobar els addons a descarregar a partir del 11.02.2017 al repositori de A3Sync.

gameserver.ust101.com
usuari: repo_iclan
password: iclan

Els rols MARSOC i la descripció de la missió:

https://www.dropbox.com/s/jwpkixodnrutg ... r.pdf?dl=0

  • Sargent
  • Fuseller
  • Fuseller
  • Fuseller
  • Granader
  • Tirador Designat
  • RTO
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#2
Pero nosaltres aniriem amb un equip propi o encastats a on ells diguessin?

Si es lo primer, m'apunto.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
Equip propi sempre i quant sigueu uns 4 o 5. El que pot ser és que estigueu dintre d'una escuadra i hagueu de seguir les ordres i coordinar-vos directament amb els altres equips de foc. L'altre opció és equip de reconeixement. No està clar encara.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#4
Val. Mes que res es perque les maneres de jugar diferents a vegades xoquen en les interclans.

A veure si aconseguim ser un equip suficient. Per cert, se sap quins addons es farien servir?
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#5
Interclan? M'és indiferent si som una escuadra apart o no, preferiria que sí. Igualment m'apunto!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Els UST101 han actualitzat el repositori i és un giga, així que torneu a sincronitzar. És possible que el dijous ho tornin a fer, però amb un canvi de pocs Kb. Tindran el seu servidor obert el dijous perquè pugueu comprovar si podeu connectar bé.

El PDF amb algunes modificacions.
https://drive.google.com/file/d/1kBmgIl ... Vzhqm/view
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
Els companys van descobrir ahir a la nit a ultima hora que el repositori dels UST101 contenia un error, i és que els addons CUP_Vehicles i CUP_Weapons estaven buits. Per tant heu de tornar a sincronitzar el repositori ara que ja ho han arreglat.
Si teniu connexió lenta, podeu aprofitar el CUP_Weapons del nostre repositori, copieu el contingut al a carpeta del d'ells, i torneu a sincronitzar per deixar-ho exacte.
Si la connexió d'ells us va lent, sempre ho podeu baixar d'Steam o d'altre de les fonts que la web oficial us dona, i com sempre sincronitzar al acabar.