16/02/2018 Cooperativa UST 11thMEU i ESUS

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Bones senyors,

us informo que el proper dia 16/02/2018 a les 22h tindrà lloc una cooperativa entre la UST, la 11th MEU i el Clan ESUS. Si algú està interessat us agrairia que ho notifiquéssiu no més tard del 11/02/2018


Mods:

  • ACE 3 v.3.12.1
  • ACEX v3.3.0
  • ACRE 2 v2.5.981
  • ASRAI 3
  • CBA A3 v2.6.1
  • CUP Units v1,10
  • CUP Vehicles v1,10
  • CUP Weapons v1,10
  • DAC A3
  • Enhanced Movement
  • FFAA v6.0.7.1.1
  • JBAD
  • Lythium v1.08
  • RHS USAF v0.4.5
  • ACE3 compat USAF
  • ACRE2 compat USAF
  • CUP Vehicles compat ACE
  • CUP Weapons compat ACE
  • FFAA compat ACE
  • ACRE2 compat FFAA


Podreu trobar els addons a descarregar a partir del 11.02.2017 al repositori de A3Sync.

gameserver.ust101.com
usuari: repo_iclan
password: iclan

Els rols MARSOC i la descripció de la missió:

https://www.dropbox.com/s/jwpkixodnrutg ... r.pdf?dl=0

  • Sargent
  • Fuseller
  • Fuseller
  • Fuseller
  • Granader
  • Tirador Designat
  • RTO
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,000
95
48
#2
Pero nosaltres aniriem amb un equip propi o encastats a on ells diguessin?

Si es lo primer, m'apunto.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
Equip propi sempre i quant sigueu uns 4 o 5. El que pot ser és que estigueu dintre d'una escuadra i hagueu de seguir les ordres i coordinar-vos directament amb els altres equips de foc. L'altre opció és equip de reconeixement. No està clar encara.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,000
95
48
#4
Val. Mes que res es perque les maneres de jugar diferents a vegades xoquen en les interclans.

A veure si aconseguim ser un equip suficient. Per cert, se sap quins addons es farien servir?
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#5
Interclan? M'és indiferent si som una escuadra apart o no, preferiria que sí. Igualment m'apunto!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Els UST101 han actualitzat el repositori i és un giga, així que torneu a sincronitzar. És possible que el dijous ho tornin a fer, però amb un canvi de pocs Kb. Tindran el seu servidor obert el dijous perquè pugueu comprovar si podeu connectar bé.

El PDF amb algunes modificacions.
https://drive.google.com/file/d/1kBmgIl ... Vzhqm/view
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
Els companys van descobrir ahir a la nit a ultima hora que el repositori dels UST101 contenia un error, i és que els addons CUP_Vehicles i CUP_Weapons estaven buits. Per tant heu de tornar a sincronitzar el repositori ara que ja ho han arreglat.
Si teniu connexió lenta, podeu aprofitar el CUP_Weapons del nostre repositori, copieu el contingut al a carpeta del d'ells, i torneu a sincronitzar per deixar-ho exacte.
Si la connexió d'ells us va lent, sempre ho podeu baixar d'Steam o d'altre de les fonts que la web oficial us dona, i com sempre sincronitzar al acabar.