X Rebirth

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
No sabia que havia de sortir un nou joc de la sèrie X.

Te molt bona pinta! :çsi: Gràcies per la info wawa.
 
#7
Estava fent un cop d'ull als fòrums de Steam sobre X-Rebirth i és impressionant la quantitat de missatges negatius que esta rebent la última entrega del univers X. De fet mai n'he vist tants, ni tan sols en versions Alpha de jocs indie....

Per el que sembla, el joc peta per tot arreu, des de cabines "transparents" fins a sistemes econòmics que deixen de funcionar. Gràficament és una passada, passejar per dintre de la teva nau, contractar tripulació i entrar físicament a estacions és xulíssim però sembla que el joc fa figa de la bona.

Realment em decepciona aquest panorama ja que soc un bon seguidor de la seria (tot i que no hi he pogut mai dedicar-hi les hores que es mereix). Si algú coneix opinions de primera mà, siusplau que les comparteixi... ja que si el panorama segueix així dubto que el compri.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Algú l'ha pogut provar? M'ho estava mirant per 16 € i després de llegir alguns comentaris negatius m'ha fet que pensar.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Madelf l'he trobat per aquest preu aquí http://www.allkeyshop.com/blog/buy-x-rebirth-cd-key-compare-prices/ però dir que quan el compres has de connectar amb un proxy a Rusia abans d'activar-ho i un cop activat ja pots jugar normal desde casa sense ser a Rusia ç:D

He comprat anteriorment altres jocs en aquest format que compres la clau digital on necessites fer l'activació a un altre regió però jugar pots jugar a tot el món i no he tingut cap problema. No se com s'ho fan però surt més barato i tens la clau d'Steam igualment i el tens en anglès
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
No tots els jocs comprats en aquestes webs necessiten activació amb proxy només els que posen RU i ja ho avisen