War Thunder, un MMO de aviació, vehicles i naval

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Doncs he trobat de casualitat aquest "simulador MMO" nou, que te bona pinta, el War Thunder, esta en fase Beta i es gratuït. De moment nomes esta la part aèria, però l'ampliaran amb una part terrestre per vehicles i una part naval. Es un MMO, Multijugador Massiu Online, una barreja entre IL2 i War of Planes diria. El nivell de realisme no se quin es, jo crec que deu ser un rotllo IL2 Bird of Prey o alguna cosa d'aquestes, però encara no l'he provat, gràficament esta molt be, l'estic descarregant a veure que tal.

[youtube]mhwwE5BTHus[/youtube]
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#5
Ja fa temps que se'n va parlar d'això.
Sembla que la versió "simulador" està força bé (pel que he provat i pel que em comenta en tuckie, que s'hi ha viciat molt més...)
A més el tema gràfics es veu que van aprofitar el motor gràfic del Il-2 Birds of Prey o Storm of War no recordo ben bé.

Vaja, que està prou bé (als que vau venir a vic us el vaig ensenyar al meu PC, menys a en Viper que pel que es veu té memòria de peix per dir-ho finament)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Tofolo said:
Ja fa temps que se'n va parlar d'això.
Sembla que la versió "simulador" està força bé (pel que he provat i pel que em comenta en tuckie, que s'hi ha viciat molt més...)
A més el tema gràfics es veu que van aprofitar el motor gràfic del Il-2 Birds of Prey o Storm of War no recordo ben bé.

Vaja, que està prou bé (als que vau venir a vic us el vaig ensenyar al meu PC, menys a en Viper que pel que es veu té memòria de peix per dir-ho finament)
Directament tinc alzeimer ç:D Tu el que em vas ensenyar no era el War of Planes? pensava que era aquell. Doncs ja farem alguns vols a veure que tal es manega. Per cert la companyia es Gaijin, els mateixos que van fer el Bird of Prey, que tot i que el model de vol esta be, en teoria era pitjor que el de l'IL2. Jo nomes he pogut provar-ho 10 minuts, i em sembla que els avions corren massa, i son massa fàcils de vols inclòs en mode Simulador, no se jo quan volava I-153 em costava molt mes controlar l'avió, però tu diràs que las volat mes aquest sim.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#7
Fuah Viper diem molt de la senyora Ampolla de Aznar però tu déu ni dó el cacau que portes amb birds of war of planes of prey.

El que et vaig ensenyar era el War thunder, anteriorment conegut com World of Planes (viewtopic.php?f=32&t=1751 post del 7/12), que és el que estem parlant en aquest fil. I et vaig comentar el mateix que aquí, que estava basat en els gràfics del Il-2 Birds of Prey.

Quan va sortir el joc aquest, va coincidir que també sortia el World of Warplanes (http://worldofwarplanes.eu), poc originals avui en dia els desenvolupadors, i es va donar un cacau fantàstic.

Vaig estar en la beta dels dos (i suposo que encara hi sóc) i he de dir que el War Thunder és més simulador que el World of Warplanes, però després d'unes setmanes de provar i amb l'arribada dels dos mini-artillers a casa ho vaig apartar completament en pos del IL-2 i les campanyes dels CC/SEOWs, així que ara no sé molt bé com estarà muntat el tinglat.

Sé que en Tuckie li està pegant força i en parla prou bé, tenint en compte lo exigent que és ell en quant a simulació. Li diré que es deixi caure i que ens ho expliqui en persona, pels que encara dubteu o en volgueu sapiguer més.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Doncs el simulador em congela el PC en algunes partides, he estat mirant, i es veu que la versió actual que va sortir fa poc, te un munt de problemes d'estabilitat, hi ha un munt de gent queixant-se del mateix o similar, aixi que fins que no ho corregeixin m'esperaré.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#9
Doncs jo he estat volant i no he tingut cap problema, amb el mode Full-real està bastant bé, m'hi he d'adaptar però gràficament és una meravella. El LaGG-3 és un maó volador, mare meva quina pedra.
Es nota però que la gent que hi vola prové d'arcades més que de simuladors, suposo que com tot és qüestió de temps.

Els que us hi apunteu deixeu el vostre nick en aquest fil, si voleu.

A mi m'hi trobareu per Tofolo (o rly?) :çsi:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#10
Nanos, cada cop em vicia més.

Realment no es limita solsament a un MMO, sinó que ofereix també campanyes dinàmiques, SP, MP (coops i DFs)...
I els gràfics alucinants. Diguem que és un terme mig entre RoF i CloD, a un bon preu (0 leros payo)

Nota negativa: tot i tenir opcions de realisme diferemts (arcade/historical/full real), a vegades és massa arcade, sobretot quan estàs a les torretes d'artillers (vista externa) o alguns avions que encara no ténen cabina (suposo que ho aniran arreglant)

En resum:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#15
No es poden portar vehicles terrestres encara, si aquesta era la teva pregunta...

Déu ni dó com vicia el joc aquest...

Gràficament és una passada, i a nivell de simulació encara pot millorar, però el millor per ara és la quantitat i varietat d'avions que et trobes, i les seves configuracions (cintes d'armament, armament extern...)

I al preu que va... (0€ :eek: )





[youtube]rZ7GjQlxxMI[/youtube]
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#18
Com que no he provat el World of Tanks no et puc dir res, tan sols he provat el simulador de vol.

Realment el volar-lo en coordinat canvia l'experiència totalment i eleva el programa a la categoria de simulador seriós (sempre en FRB).

El nostre amic Tuckie està fent una sèrie de vídeos de les seves vivències amb el simulador, com és normal en ell.

[youtube]VJm7E1sfX80[/youtube]

[youtube]gEF9QWnEyJ4[/youtube]

[youtube]JNupXknfXeM[/youtube]

[youtube]Aa-s9njIi5o[/youtube]
 
3 Juny 2011
783
0
0
#19
Jo he provat el War Thunder, tot i que no amb tant de realisme. Està molt bé, i quan li fiquin els tancs i els vaixells serà una pasada çXD
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#20
Bé, algunes novetats en el sistema d'armament i millores de l'avió de cara a les noves versions.
http://warthunder.com/en/news/221/current/

A més, el guartxander és dels primers simuladors en incorporar l'opció del Oculus Rift + visió 3D estereoscòpica.
[youtube]gbx3yRxMrYY[/youtube]

I més info. Aquest dimecres hi ha organitzada la primera "Custom Full Real Battle". L'escenari, com no podia ser d'una altra forma, la Guerra Civil Espanyola.