Us volia parlar de la meva religió, el Pastafarisme

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1

Jo fa uns pocs anyets, quan encara renegava de la religió, vaig ser tocar pel seu tentacle tallarinesc, si amics meus, vaig trobar el Pastafarisme. Els pastafarians (o espagnostics), creiem que l'univers va ser creat per el MEV (FSM en angles), el Monstre Espagueti Volador, ramen!
Si voleu saber mes!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
no, el pastafarisme es un atac contre les teoríes del disseny inteligent, promogudes per els creacionistes, que son l'ala mes extremista e integriste del cristianisme protestant i tenen poderosos lobbys de poder als USA.

De tota manera estic amb el wawa. prous merders hi han amb les religions ja existents com per encara embolicar.ho tot mes.
 
#6
N'hi ha una altra, de la que no conec el nom, que assegura que, per atzar, del "no res" van apareixer dues masses iguals, una de "matèria" i una altra d'"antimatèria" (que "sumades" es neutralitzen i "sumen" zero, "el no res"). ç:D
Després, mentre l'"antimateria "pul·lulava" no se sap benbé per on, la materia petava, i la cosa evolucionava, fins a uns essers descendents del hamsters, que som els humans. ç:D
Ja té raó, ja, el porter de Sant Boi..... :çboix:
 
#8
El més irònic de les religions "del Llibre", judaisme i variants, cristianisme i variants i islamisme i variants, és que, en el fons, estan a matar per diferències en la manera en que han d'adorar un mateix Deu. No ho entés mai. ç?|

Seria com si un sector del barcelonisme estigues a matar amb un l'atre perquè un creu que s'ha de fer l'onada cap a la dreta i l'altre cap a l'esquerra. :çboix: