[Star Citizen] Un client de com a minim 100GB ?

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Doncs sort que vaig posar la fibra de jazztel fa no gaire. Ara necessito un disc dur nou, però el problema aquí ja no es nomes la capacitat del disc dur, amb tant de megues per calcular, potser caldrà que siguin SSD per no desesperar-se, no se, suposicions meves.
http://www.vidaextra.com/accion/star-ci ... duro-nuevo
 
3 Juny 2011
783
0
0
#5
El meu hangar amb l'Aurora (que és l'únic que puc usar de moment) Ocupa més de 20Gb... Ja si pogués volar estaria bé ç:D

De totes maneres un terabyte és bastant barat, de fet fa un mes em vaig posar un disc dur de 1TB de 7200rpm per 55€. El problema serà que la gràfica i processador per poder-lo moure...
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Això en fa recordar ara fa uns quants anys quant tenia un 80286 amb un disc dur MFM de 20 MB (sí, heu llegit bé). En aquella època els jocs no ocupaben gaire més d'un mega però va sortit el joc de naus Mantis que ocupaba 20MB i no va ser fins més endevant que vam aconseguir un segon disc de 20MB (amb el DOS i Mantis no cabia en 20MB) i per fi vaig poder jugar-ho. Amb això vull dir que ja hem viscut aquesta història que es repeteix canviant les unitats i sempre passa el mateix
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
ZeroQ said:
Això en fa recordar ara fa uns quants anys quant tenia un 80286 amb un disc dur MFM de 20 MB (sí, heu llegit bé). En aquella època els jocs no ocupaben gaire més d'un mega però va sortit el joc de naus Mantis que ocupaba 20MB i no va ser fins més endevant que vam aconseguir un segon disc de 20MB (amb el DOS i Mantis no cabia en 20MB) i per fi vaig poder jugar-ho. Amb això vull dir que ja hem viscut aquesta història que es repeteix canviant les unitats i sempre passa el mateix
Tot i així fixa't que estem parlant de 100GB i avui en dia un disc dur d'1Tb és molt assequible, possiblement al nivell del que et devien costar a tu els 20Mb llavors.

En fi, jo 100Gb per un joc no ho veig cap bestiesa. Cada cop volem més contingut, i el contingut ocupa espai. Si alguna cosa és barata en els PC d'avui en dia és l'emmagatzematge, almenys en disc durs magnètics.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
rush said:
ZeroQ said:
Això en fa recordar ara fa uns quants anys quant tenia un 80286 amb un disc dur MFM de 20 MB (sí, heu llegit bé). En aquella època els jocs no ocupaben gaire més d'un mega però va sortit el joc de naus Mantis que ocupaba 20MB i no va ser fins més endevant que vam aconseguir un segon disc de 20MB (amb el DOS i Mantis no cabia en 20MB) i per fi vaig poder jugar-ho. Amb això vull dir que ja hem viscut aquesta història que es repeteix canviant les unitats i sempre passa el mateix
Tot i així fixa't que estem parlant de 100GB i avui en dia un disc dur d'1Tb és molt assequible, possiblement al nivell del que et devien costar a tu els 20Mb llavors.

En fi, jo 100Gb per un joc no ho veig cap bestiesa. Cada cop volem més contingut, i el contingut ocupa espai. Si alguna cosa és barata en els PC d'avui en dia és l'emmagatzematge, almenys en disc durs magnètics.
Opino com tu, si volem quantitat i qualitat es el que hi ha, em preocupen coses com l'optimització, rendiment i tal, però no el que ocupa (es nota que ja no tinc la connexió a internet de merda d'abans ç:D )
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Viper said:
rush said:
ZeroQ said:
Això en fa recordar ara fa uns quants anys quant tenia un 80286 amb un disc dur MFM de 20 MB (sí, heu llegit bé). En aquella època els jocs no ocupaben gaire més d'un mega però va sortit el joc de naus Mantis que ocupaba 20MB i no va ser fins més endevant que vam aconseguir un segon disc de 20MB (amb el DOS i Mantis no cabia en 20MB) i per fi vaig poder jugar-ho. Amb això vull dir que ja hem viscut aquesta història que es repeteix canviant les unitats i sempre passa el mateix
Tot i així fixa't que estem parlant de 100GB i avui en dia un disc dur d'1Tb és molt assequible, possiblement al nivell del que et devien costar a tu els 20Mb llavors.

En fi, jo 100Gb per un joc no ho veig cap bestiesa. Cada cop volem més contingut, i el contingut ocupa espai. Si alguna cosa és barata en els PC d'avui en dia és l'emmagatzematge, almenys en disc durs magnètics.
Opino com tu, si volem quantitat i qualitat es el que hi ha, em preocupen coses com l'optimització, rendiment i tal, però no el que ocupa (es nota que ja no tinc la connexió a internet de merda d'abans ç:D )
Ni tenint una merda d'ADSL amb un bon sistema de descàrrega tampoc suposa cap problema, només és qüestió de paciència.
Per una vegada estic d'acord amb tu: molt més important l'optimització que no pas el volum de dades. ç:D