Simuladors de helicòpters

#1
Ahir em va donar per cercar simuladors de helicòpters (si, sé que estic malalt) i tot i recordar els bons moments amb el Comanche em vaig adonar que no hi ha gaire varietat al mercat (com era d'esperar).

Per un costat tenim nostàlgics que, de forma semblant al FALCON, idolatren el EECH per la seva campanya dinàmica i per el fet de tenir una comunitat que encara millora el joc dia a dia.

Cabina del Apache, totalment en 3D.


També hi ha alguna veu que reclama importància al Gunship! per tenir la millor simulació de batalles terrestres (unitats, reaccions, etc) on hi encaixin les operacions en helo.



Tenim DCS, per suposat, per ara el millor simulador modern a nivell de model de vol i sistemes, tot i que amb greu mancances especialment a nivell de campanyes dinàmiques i també en que les batalles terrestres no son especialment dinàmiques que diguem...

Mi-8, una meravella!


Si busquem un sim on les operacions amb helo tinguin un sentit i encaix real, potser hauriem de tirar cap al Arma3. Tanmateix ni el model de vol / sistemes és gaire acurat ni existeixen a dia de avui gaires missions / servidors que donguin als helicòpters un paper en les missions més enllà de fer de autobús.



Com que ara per ara sembla que he tastat pràcticament de tot he decidit provar l'últim gust que hem quedava, el EECH. L'he comprat a gog.com i instal·laré el All Mods 1.15 amb els extres de textures, a veure què dona de sí el simulador i la campanya dinàmica.

Si algú coneix algun altre simulador de helos (militars) que tingui un bon nivell que m'ho digui, a veure si descobreixo quelcom nou. En tot cas ja sabeu on buscar-me si necessiteu un pilot de helicòpters per alguna partideta o voleu practicar i acompanyar-me en qualsevol dels simuladors.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
El EECH era amb els mods (perque sense era una merda) un bon simulador, llastima de les limitacions del engine del EECH. Jo vaig jugar bastant, i un cop ben configurat i amb un bon perfil estava molt be.
Si vols una altre joia, tens el Longbow 2, alla podies pilotar un AH-64D Apache i Apache Longbow, un OH-59 Kiowa i un MH-60 Blackhawk. Era de lo millor, però ara amb els sistemes nous es mes difícil volar-ho be que el Falcon, cal un wrapper, i configurar-ho be no es fàcil.