[Senglars] A10C: Acadèmia - TGP (12/11/2014 - 22:00h)

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Com que sembla que van quedar algunes coses per provar del TGP repetirem pràctica de TGP aquesta setmana.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Kopant said:
Jo si Rush, tot i que en Madelf havia convocat una primera trobada amb L'Star Citizen per demà i no se si tira endavant...
Vols que ho deixem per demà i si no per una propera convocatoria?
Provem demà a veure si pot venir més gent, i sino fem proves amb el TGP tu i jo. :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#16
Amb en Kopant hem pogut practicar el poder localitzar un objectiu que un altre avió esta apuntant amb el laser. La clau és tenir el laser activat i qui vol veure on apunta l'altre avió crec que també ajuda tenir el TGP en el mínim del zoom.

A l'hora d'apuntar objectius el laser també te una altre utilitat. Quan apuntem un objectiu amb el TGP, el TGP realment no "veu" l'objectiu sino que agafa una referència respecte del terra. Si no estem sobre la vertical de l'objectiu això fa que el punt que adquirim no sigui ben bé l'objectiu. Si tenim el laser activat el TGP pot corregir aquest error.

És complicat d'explicar, però us deixo una imatge perquè us en fe una idea. Sense laser el TGP agafaria com a punt objectiu el punt A, amb laser agafaria el punt B. Així doncs sempre que volguem adquirir un objectiu millor fer-ho amb laser.

 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#17
"Latch mode on " soluciona aquest problema, segons tinc entès i practicat.

Segons la foto que poses, amb el latch off el làser apunta el punt A i amb el mode ON apunta el punt B. Ho he provat algun cop i be sigui placebo o sigui cert, funciona.

Ja em direu.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#18
Frodo said:
"Latch mode on " soluciona aquest problema, segons tinc entès i practicat.

Segons la foto que poses, amb el latch off el làser apunta el punt A i amb el mode ON apunta el punt B. Ho he provat algun cop i be sigui placebo o sigui cert, funciona.

Ja em direu.
El latch només evita que hagis de premer tota l'estona el botó del laser.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#20
Frodo said:
Doncs llavors és absolut placebo, però ho vaig llegir fa temps i m'ha anat bé. Entenc que no ho estava fent bé doncs.
Crec que no ens entenem. El latch l'únic que fa és que no hagis de prémer el botó del laser tota l'estona que el vulguis tenir funcionant.
Amb el latch el primer cop que apretes el botó, engega el laser. Quan el tornes a apretar s'apaga.

El que marca la diferència entre el punt A i B, és que en el moment d'agafar aquell punt com a SPI estiguis disparant el laser, ja sigui perquè l'hagis engegat amb el latch o perquè estiguis prement el botó tota l'estona (sense latch).