Mod Repintat CC Mirage 2000 v1.1

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Després de les diferents proves fetes, i d´intentar seguir els vostres consells com bonament he pogut, aquí us deixo els skins que de moment donc per definitius del Mirage 2000C, no són perfectes, però hem fet el que hem pogut, ç;) espero que us agradin i a disfrutar-los ç;)

Skins CC Mirage v 1.1: descarregar

Nota: la ruta per instal.lar-los ha canviat en el cas del Mirage, (coses ruses) recordeu; descomprimiu la carpeta i ho poseu a:
Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\CoreMods\aircraft\M-2000C\Liveries\M-2000C

I perqué veieu uan mica com son aquí en teniu una petita mostra:


Salut i ales :volador:

Kopant :çseny:
 
Last edited by a moderator:
29 Abril 2017
52
13
8
Lliça de Amunt
#5
Molt bona feina!!!

A mi el escut amb l'estrella d'una de les ales em surt tapat pel símbol francès, el escut de la cua esta mig tapat per un rectangle i al numero del avio de sota de la cabina em surt un altre numero a sobre.

Ho estic provant a Nevada, sabeu si s'ha de fer alguna cosa més, a part de copiar els arxius?


Gràcies
 
30 Octubre 2020
8
1
3
66
#8
Hola,
Soc nou i....Tinc dubtes!!!
Ja hem disculpareu si faig unes preguntes molt obvies per a vosaltres o si no ho faig en el lloc adequat, si mes no, agrairé qualsevol orientació.
1 - He baixat els skins de Kopant (2016) sobre repintat de Mirage 2000, els he copiat a DCS segons instruccions... i no veig el meu avio amb les insígnies de Cavallers del cel...que no he fet o que he pogut fer malament?
2- Diu la llegenda que hi ha una famosa guia M-2000C ¨by Chuck¨ traduïda al castellà. Algú la te? i m'he la podria passar?
Estic aprenent, agraeixo d'antuvi qualsevol informació.
Potser algun dia, volem junts...
Com algú de per aquí diu: "Salut i Ales"!!!
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#9
Hola Bega057,
si et refereixes a que quan tens instal.lat el skin del mirage , l'escut del timó no apareix, és un problemas dels antics templates del M2000C. Si et baixes els nous amb les modificacions necessàries, t'haurien de funcionar sense problemes. (mira el meu post anterior.)
En quan a la guia del Chuck, crec que els de l'esquadró 111 en tenien una en castellà...

Salutacions.
 
30 Octubre 2020
8
1
3
66
#10
Si, investigaré aixó dels "templates" (no se molt bé que vol dir) i també cercaré el teu post anterior.
Respecte de les guies de Chuck, si que he vist per la xarxa que les tenien al l'ecuadró111, però no funciona cap enllaç i per això tenia l'esperança que algú de Caballers la tingués.
Gràcies Wotran.
Seguim!!
 

Bega057

Nou usuari
30 Octubre 2020
8
1
3
66
#12
Fet!! però m'ha costat perquè el que no sabia es que s'havia de canviar l'skin a l'editor, els tenia instal·lats i no es veia. Pensava sortiria directament, fins i tot a les missions d'entrenament...
Gracies!!
 
M'agrades: Wotan