Qui sim comercial recomeneu? estil Patrician

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Doncs això, que de tant en tant em ve de gust canviar d'aires i de rol, tinc tots els de la saga Patrician i m'ho passava bé amb ells, tot i que era molt dificil aprendrem el preu de tots els productes gairabé sempre feia fallida jejeje.

Busco algo més modern, però no estic molt ficat amb el tema, i vaig a cegues, coneixeu algun que estigui BBB, ("Bueno, bonito i barato")?

Gràcies.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
A mi també m'agradava molt el Patrician, sobretot el 3. Els posteriors diuen que han perdut una mica l'essència.

Simulador comercial no en conec cap com a tal. Hi ha la sèrie X3 de l'espai que pots fer de comerciant si vols, però no se si és el que busques.

Jo també estaria interessat en conèixer jocs d'aquest estil.
 
#3
Jo tb hi he dedicat forces hores al Patrician 3, tot un joc, i també a la saga X3. Tots son força bons, tanmateix si busqueu un bon joc on pugueu jugar de comerciants, he de dir que per desgràcia el rey (per a mí) és indiscutiblement el EVE Online. L'economia es porta exclusivament entre els jugador, tota la cadena de producció (recol·lecció de matèries primes, disseny/investigació de productes, fabricació, distribució i comercialització), especulacions en els preus del productes, manipulació dels mercats, etc. Es tan bó que fin i tot agobia l'agressivitat en els mercats que arriba a tenir i el nivell de PVP que hi ha, irònicament sense disparar ni una sola bala!

Com que pica molt a nivell de butxaca vaig estar buscant durant molt i molt de temps un joc que pogues comparar-se, en l'aspecte de "mercader", i he de reconeixe que no he trobat cap que s'hi acosti ni de lluny.

El que potser està força bé, i es gratuït, és el Pirates of th Burning Sea, on l'economia també la porten exclusivament els jugadors. Tanmateix no el vaig trobar gaire ben acabat, per al meu gust, a nivell de interfícies i mecàniques i no hi vaig aprofundir gaire.

Si proveu algun joc o trobeu quelcom interessant ja ho comentareu! :çsi:
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#4
He trobat aquesta llista de top 10 simuladors de negocis:

Airline Tycoon
Anno/AD Series
Caesar
Capitalism series
Europa Universalis "el tinc, una pasada"
The Patrician series
Railroad Tycoon series
Rollercaster tycoon series "el tenia molt distret, sobretot quant escorxaven la guilla"
Simcity series "aquest com el rollercaster"
Transport Tycoon
 
#7
Estic jugant unes quantes hores al X3 Albion Prelude i des de que he assimilat que es tracta de un joc de "estratègia" m'ho estic passant molt millor. Per ara tinc una petita flota de 4 naus que fan comerç automàtic i estic començant a planificar la compra de una mina a un asteroide per a subministrar materia primera en un sector amb molta demanda. A veure si el negoci funciona.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#8
Gràcies per les propostes, els hi donaré un cop d'ull aviat, ara estic engripat i fet coca.

Wawa, l'Europa Universalis el tinc, però mai el vaig poder fer anar bé, mai vaig entendre bé com funcionaba, tot i semblar espectacular el sistema de joc.

Ens veiem aviat companys...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
madelf said:
European Universalis al Humble Bundle per 10€... ara veuré si la propaganda d'en Wawa és certa!
Collons! No m'ho atrapo! çXD
 
#12
Refloto el fil per comentar que si opteu per el X3 Albion Prelude us instal·leu el Rebalanced Mod... és una passada! Canvia molts aspectes del joc, afegint cabines, molta més pirateria i atacas, reblanaceja totes les estadístiques, un munt de sistemes i naus noves, etc. És com un joc nou! Molt recomanable.