Que fem un Yak-52 real, jo i 20 minuts a Igualada...

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Doncs cabrioles, tonells, Immelmans, mes cabrioles, i l'entrepà de pernil, la cervesa i les olives trencades dient-me que no esmorzi 50 minuts abans del vol (per sort no vaig traiar). Doncs si, com ja sabeu vaig agafar l'oferta que en Buran va publicar al fòrum, i he anat avui a gaudir de 20 minuts de vol, pilotant jo 15 i el pilot el 5 últims.

Després d'un breu brífing (els hi hauré de fotre bronca per fer-lo tant curt ç:D), ens vam enlairar, tot just passat 1 minut, ja em deixa els comandaments en les meves mans, sense cerimònies, au noi agafa els comandaments i familiaritzat, aixi que sense perdre temps, moc una mica els controls, i començo ja immediatament a fer girs tancats, mare meva com et pressionen les G's, i que be que respon aquest avió, es de resposta molt rapida, molt fàcil de pilotar, amb un timó de direcció una mica dur trobo, però molt àgil, després de 15 minuts fent de les meves (el pilot em limitava una mica, suposo que per seguretat), em diu que farem un combat simulat d'atac a terra a l'aeròdrom, paga la pena dir en aquest punt, que nomes arribar i dir-li que era el noi que tenia el Yak-52 per la 13h, em pregunta que vull, si combat dur, i li respon immediatament que a mi combat dur, que em faci vomitar, aixi que ja us podeu fer una idea de com va ser el combat, primer comencem amb passada per la vertical de l'aeròdrom, fem una S trencada, passada per la pista i "solta de bombes", fem un chandelle super tancat i passada en perpendicular amb amellatrament, fem un Immelman, i aquí ja no recordo com va continuar, tot molt ràpid i molt fort per seguir la pista, se que continuem fent cabrioles molt tancades i passades a pista, en una d'aquestes que perdo la visió, tot ho veig negre, encara soc conscient i sento la maniobra i el motor, però no veig absolutament res, es com quan tens un desmai, però sense perdre la consciencia, a mes el cap el tinc gairebé tocant el cockpit de les 5 G o mes que portàvem, encara en la maniobra recupero la visió, fent un parell de cabrioles mes, i aterrem.

Les tres hores de tren amb anada i tornada han pagat la pena nomes per aquests 20 minuts de vol, i tant. Us deixo un vídeo amb molt poca cosa (en el vol no he gravat) i unes quantes fotos.

[youtube]uvB28p9VBqI[/youtube]


















 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Ostres tu, quina experiència! Afortunat!

Quan ho veies tot fosc... no seria que havies tancat els ulls? ç:D