Missió Bombes Fora

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Ahir el Mestre Rush va fer una bona demostració de com fer servir els sistemes de l'A-10C per "pupita" als dolents, em va ensenyar forces cosses i molt interesants, evidentment s'ha de tenir el joy ben configurat i saber on estan els botonets , (ara toca estudiar :çno: ).

Bé, tota la feina la va fer el Rush, i deu ni do, va repartir estopa ell solet a tort i a dret, sortim de la base i enfilem cap al WP "calçot", mentre naveguem em va ensenyat els diferents sistemes d'armes, com es configuren per les pantalles, els submenus i encenem les cameres dels Maveriks, a una bona distància i ja veiem als dolents, ens preparem i configurem les "postals de felicitació" que em d'entregar, un servidor, entre unes cosses i altres i sobretot per culpa meva vaig anar a terra, però aquí va començar la festa i el repartiment de premis ...

Aquí un desls agraciats apunt de rebentar de felicitat



Un altre que estava esperant el seu "premi" .... ja venia el carter, paciència



Mitja feia feta i com aquell qui res .... anava fent ....



Desde dalt, la vista era espectacular, quin arbre de nadal :çsi:



Una molt bona missió que pot servir d'entrenament, vaig aprendre molt i vaig disfrutar :çsi:

Gràcies per la missió Rush, ens veiem a la propera.

Buran
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Cap problema en explicar el poc que se.

Per la pròxima mireu de configurar bé el joystick. Us deixo una imatge de com el tinc configurat jo, més o menys. Diria que hi ha les funcions més importants que són les que haurieu de configurar. Amb paciència es van fent...



Jo ho he configurat directament al joc, passant d'editors de perfils perquè a mi em donava problemes a l'hora de distingir els ctrl, alt i majuscules dreta i esquerra, a l'editor de perfil estava ben definit però el joc no se n'enterava.