La nova versió 1.2.7 ja ha estat alliberada.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Doncs si, i segons molta gent, inclòs en Wawa que ho confirma, la nova versió incrementa molt el rendiment del simulador. Ara mateix els servidors de baixada estan una mica saturats i la cosa falla, tothom la està baixant a l'hora.
Com a nota important, amb la versió 1.2.7 ja no cal tenir instal·lat el Lockon (Lomac) perque funciona el FC3.
"With DCS version 1.2.7 an installation of Lock On: Modern Air Combat is no longer required for FC3 installation"
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Si us peta la baixada i després no us deixa tornar a baixar dient que estan els servidors saturats (busy no se que), realment no es que estiguin saturats, si no que no deixa resumir la baixada, per tant aneu al directori del DCS World, i esborreu la carpeta "_downloads". Aixi ja podreu tornar a començar la baixada des del principi.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
madelf said:
Ep, que el Huey ja disposa de contramesures i IA per al copilot i artilles de porta.... ara ens ho passarem bé!!! çXD çXD
He vist això a l'anunci del pegat.

Changed the logic of door gunner commands so that the “3” and “4” keys affect left and right door gunners, respectively.*
*Changes in input commands require resetting input profiles to new default settings. To do so, delete (or rename if you wish to keep a backup) the saved input configuration folders (files) located in \WINDOWS DRIVE\User\User Name\Saved Games\DCS\Config\Input\UH-1H\.
 
#5
He fet algunes proves ultra-ràpides amb el UH-1H hi he de dir que AIXO ÉS UNA MÀQUINA DE MATAR!!!!

Primer de tot dir que hi han dues incorporacions a les interfícies, la primer és específica per al Huey i tracta de el tipus de ROE que donem a la IA en el control d'armes (FREE, RETURN FIRE i HOLD).

La segona opció (per fiii!!!! çXD ) si apretem ESC tenim una opció per veure i modificar l'assignació de tecles (al menys en SP).



He fet una petita missió d'atac a convoy, he obert les portes dels artillers i he indicat a tothom que tenia permís per obrir foc. Ha estat la matança de texas!!! Plom per tot arreu, i jo com a pilot tan sols dedicat a aconseguir millor angle d'atac i controlar les maniobres així com esquivar els focus de anti-aeria. Un petit tastet del que podria ser això amb copilots humans.... una passada!



També he trobat un problema... i és que al voler veure la repetició (per a fer captures) m'he trobat amb que en el primer "replay" l'helo s'ha estampat a terra... en el segon ha sobrevolat la columna i ha marxat kilòmetres lluny de la zona de combat.... no cal dir que jo no he fer cap d'aquestes coses! Així doncs sembla que en el replay la IA controla part del helicopter i no reprodueix el que s'ha fet a la partida!! per flipar.... no papa, ese no era yo te lo juro!!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
madelf said:
La segona opció (per fiii!!!! çXD ) si apretem ESC tenim una opció per veure i modificar l'assignació de tecles (al menys en SP).
Ja era hora!!! Ara falta veure si l'assignació és permanent o és només per aquella partida, que si és així, seria per fotre'ls de garrotades fins al DNI :prot:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#7
Les primeres proves amb l'UH1 em porten a creure que la dinàmica de vol s'ha modificat, i em convenç molt més (el "hovering" es pot fer de froma més estable, i els apropaments també). La fluïdesa del joc també l'he palpat: amb el UH1 s'apunta millor: no tinc tant moviment de cap al volar cap l'objectiu.

Per altra banda, la novetat de les IA, com comenta en Madelf, em porten a proposar fer una altra vegada aquella missió on en wava ens esperava... ç:D .Nos atrevirà :çulle: