KA50/FC2: Missió dimecres 13/6/12 22h

#1
Hola gent, com us va per fer una missió dem+a dimecres?
Encara no tinc res preparat però tinc al cap una missió ka50 / FC2 on els FC2 tinguin una missió amb més canya i els ka50 alguna coseta independent per a que tots dos grups puguin practicar de forma independent. Aquest cop la faríem més en pla pachanga...

Qui s'hi apunta?

(perdoneu per la improvisació... estic de final de trimestre/curs i vaig de cul)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Re: Missió dimecres 13/6/12 22h

jo provaré de ser-hi però tampoc puc assegurar-ho.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Re: Missió dimecres 13/6/12 22h

Jo avui no hi seré. Que vagi bé companys! :çsi:
 
#8
Missió rapideta:
Forces americanes han desembarcat al nord nord-oest de la base de ANAPA. Es tracta principalment de blindats tot i que hi ha algun SAM i varis Barley (o com s'escrigui). La tasca de tots els grups és localitzar aquestes columnes i eliminar-les.

Per cert, he equipat els ka50 amb cohets de fum per a intentar marcar blancs als su25t... i així provem armament nou! ç;)
 
#9
Bé doncs per la meva part ha estat una bona missió ràpida. He pogut descarregar tot l'armament sobre l'enemic tres cops consecutius i no he perdut cap helicòpter. També cal dir que apart dels barley i els Chaparra no hi havien amenaces i ha estat molt còmode situar-se a 7Km i anar deixant tots els Vikhar, després fer una passadeta amb els S-13 i cap a base de nou. En total uns 17 o 18 objectius abatuts.

A part he vist les diferències entre un avió en missió CAS (en aquest cas el su25t) i el ka-50... i tinc molt més clares les capacitats i avantatges d'aquests últims! M'encanten!!!

Felicitar també en Tofolo que n'ha abatut uns 20!!! I en Kronus que ja comença a passar el seu bateig de foc amb el tauró... per cert... has esquivat uns 3 o 4 coets dels barley, jo m'he quedat de pasta de boniato al veure que totes les esteles coincidien en el teu heli i que n'has sortit indemne!
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#10
Pics or it didn't happen!
No, en serio, ara començo a pillar-li el truc a això dels atacs a terra. S'ha de tenir més paciència que amb un Ka-50 però bé, podem carregar més armament, més variat i tornar-lo a carregar mentre encara esteu tornant... ç:D ç:D
Gràcies al mestre Buran, capità de la paciència :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Felicitats a tots per la missió.

Madelf, m'agradaria que comentessis aquest últim punt, perquè jo encara tinc dubtes sobre això...

madelf said:
A part he vist les diferències entre un avió en missió CAS (en aquest cas el su25t) i el ka-50... i tinc molt més clares les capacitats i avantatges d'aquests últims! M'encanten!!!
 
#12
Les meves impressions sobre les avantatges del ka50 sobre el su25t son:

1.- Podem mantenir un atac sostingut, mentre els su25t han de fer passades. (en Tofolo i jo varem fer unes puntuacions semblants tot i no arribar jo a l'última columna).
2.- Controlem molt millor la zona calenta: al estar en estacionari podem amb calma repassar tot l'escenari, detectar unitats actives, moviments, etc. Ells passen i veuen "fotogrames" de tot l'escenari. (a nosaltres ens era molt més fàcil detectar si quedaven unitats vives a la columna, ells passaven i verificaven si eren atacats).
3.- Si utilitzem bé el terreny i les distàncies de seguretat podem arribar a no entrar en perill, ells en sobrevolar els objectius o acostar-se molt per mantenir el blocatge dels vikhar s'exposen molt. (no vaig estar en perill en tota la missió)
4.- Ens és "més fàcil" fixar-nos en els detalls dels enemics i identificar-los, prioritzant millor les amenaces. (identificava SAMs, després AAA i per ultim netejava tancs)
5.- En poder anar molt baixos (<30m) ens és fàcil esquivar determinats sistemes radar i sam (p.e.: hi havien Chaparrals que tenien una alçada mínima efectiva de 2500m... per nosaltres cap problema però si ells pugen per qualsevol raó poden tenir sorpreses). A més el moviment lateral és molt efectiu en la esquiva de míssils i coets (si els veiem venir i tenim temps per preparar-nos). (En Kronus va esquivar, no sé si volent, tres míssils de Bradley seguits)

Desavantatges:
1.- Portem menys armament, per tant hem de re-armar sovint i podem eliminar menys objectius per atac.
2.- La velocitat ens fa arribar tard, no poder fer passades ràpides per explorar la zona i si ens trobem de sobte en mig del merder no tenim la velocitat suficient per sortir-ne prou ràpid. Potser aquest és el pitjor punt.
3.- Anar enganxats al terreny ens fa perdre angle de visió (això crec que és pot resoldre sabent identificar quines situacions requereixen alçada i quines no, i utilitzar tàctiques de reconeixement).

Rellegint el post crec que he de treballar el tema de reconeixement de la zona de combat i cerca d'amenaces.

Com ho veuen les granotes?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#13
Jo encara no domino la granota, haig de re-configurar el perfil del hotas, ahir els sistemes automàtics em van fer destrossar masses avions i no va haver manera de poder utilitzar en condicions skyval, això si, mes d'un Lada va volar pels aires ç;)

Evidentment, l'atac a terra requerix un canvi de xip, la granota pesa molt, moltíssim, gira molt malament i és una pedra amb motors, però amb paciècia i unes canyes :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv:

Per cert Madelf, modificaré la missió per incloure el Su25 i els caces (MiG29 i Su27) per atac a terra, i si un cas la provem el diumenge, et sembla bé?

Buran