Google Goggles, una aplicació molt interessant

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Jo fa molt poquet que he arribat al mon dels Smartphones, gracies a Vodafone que van fen una promoció que regalaven 2250 punts per canviar-te de movil. El cas es que Google va llençar fa un temps, una aplicació que acabo de descobrir, molt interessant, el Google Goggles.

Bàsicament el que fas es treure una foto de lo que vulguis, i la aplicació et diu que es i et mostra enllaços amb informació. Per exemple, si faig una foto de una llauna de Coca-Cola, em dona la web oficial de la marca, si faig una foto del Crit de Edvard Munch, em diu que quadre es i em dona els enllaços web, targetes de visita, banderes (a funcionat amb la meva bandera de Loquillo, amb la senyera i l'estelada no :(), logotips, paisatges, llibres, etc...

Es una mica ximpleria, però resulta increïble el que fa la tecnologia, i han un munt d'aplicacions per als Smartphones com aquestes, molt útils, clar que també hi ha molta merda XD
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#2
Només és per a Vodafone?. És que jo em penso que faré una portabilitat a Orange per a agafar un iPhone4... tot i que si no funciona amb l'estelada, és que encara és una beta... ç:D :çseny:

Salut!!